Mies muutti toiseen huoneeseen
Mies kantoi juuri sänkynsä toiseen huoneeseen. Ei saa kuulemma seksiä tarpeeksi usein kun saa kerran viikossa, joskus 2. Minua ei yhtään huvita, kun se vaan kävelee ympäri kotona ja valittaa kaikesta. Mitä vaan teen niin teen väärin. Ostan väärää ruokaa ja siivoan liian vähän. Itse hän on himosiivooja. Liittomme aikana hän on uhannut erolla kymmeniä kertoja - viimeksi tänään. Pitääkö tällaista jaksaa ja onko tämä normaalia. En jaksaisi tapella.
Kommentit (4)
Nämä ovat aina vähän vaarallisia aiheita ulkopuolisille kommentoida, kun voi antaa huonoja neuvoja jotka ei tilanteeseen sovi ollenkaan.
Kokeillaan kuitenkin sen uhalla.
Kerroit nipottavasta miehestä, joka on monesti ilmaissut haluavansa erota ja jonka kanssa seksi ei sinua enää juurikaan kiinnosta.
Miksi mies ei ole lähtenyt, vaikka on erosta puhunut?
Entä mikä pitää sinua suhteessa: tottumus, tapa, velvollisuus vai joku muu?
Voiko olla että kyseessä on ohimenevä kriisi? Vai näetkö että olette liian erilaisia?
Suhde toimii ajoittain, mutta lapset ainakin pitää yhdessä. Itse en uhkaile erolla, mutta miehellä on tapana uhkailla vaikka millä, jopa lapsellisella, asialla liitossa. Esimerkki tälle illalle: "Jos et ole ostanut amppua olohuoneen kattoon heinäkuun alkuun mennessä, hankin siihen jonkun kamalan muovihäkkyrän!" (olemme muuttaneet jokin aika sitten).
Mahtaa lapset ihmetellä aamulla kun toinen sänky meidän makkarista onkin muualla.
Suhde toimii ajoittain, mutta lapset ainakin pitää yhdessä. Itse en uhkaile erolla, mutta miehellä on tapana uhkailla vaikka millä, jopa lapsellisella, asialla liitossa. Esimerkki tälle illalle: "Jos et ole ostanut amppua olohuoneen kattoon heinäkuun alkuun mennessä, hankin siihen jonkun kamalan muovihäkkyrän!" (olemme muuttaneet jokin aika sitten). Mahtaa lapset ihmetellä aamulla kun toinen sänky meidän makkarista onkin muualla.
meilla oli juuri noin, etta kun menin naimisiin, niin mies muutti toiseen huoneeseen ja uhkailee sielta. tuo esim. oman mieltymyksensa mukaisia huonekaluja meille toiseen huoneeseen, ei siivoa, on kiukkuinen, ei kylla koskaan ole viela uhannut tosissaan etta eroaisi, enka minakaan.
Toisessa huoneessa ei saa enemmän seksiä, mutta luulen että hän haluaa nyt osoittaa että erolla uhkailussa on jotain perää.