Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäidille sulhanen?

Vierailija
11.03.2012 |

Eli kuten otsikko kuvaakin, mistä te muut äidit olette löytäneet uuden seurustelukumppanin? mulla on ekaluokkalainen lapsi, käyn sään. päivätöissä arkeni ja tuntuu ettei tässä elämäntyylissä ole mahdollista löytää elämänkumppania, mutta en haluaisi olla yksin. Sinkku olen ollut nyt 2,5 v. Satunnaisesti treffeillä käyny netissä törmättyihin miehiin mutta tuntuu että tuolta treffipalstoilta ei kerta kaikkiaan löydy ketään. 3-kymppinen olen jo, haaveena oli isompi perhe ja avioliitto mutta tuntuu kuin elämä vain luisuisi ohi...

Eli mistä olette muut äidit löytäneet uuden kumppanin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä sanotaan, että älä ota miestä baarista, koska sieltä löytää vaan juoppoja. No, en ole juoppo itsekään ja silti käyn baarissa... Jumituttiin ystäväni kanssa istumaan muutaman miehen pöytään kun muualla oli täyttä, sitten tuli tää mies vessasta käymästä ja meillä iski jutut heti yhteen. En antanut numeroani (en jakele sitä baarissa), mutta suostuin ottamaan miehen numeron. Muutaman illan jälkeen laitoin viestin ja nähtiin treffeillä - no nyt ollaan menossa naimisiin ja ostamassa taloa, mies on ihanasti ottanut lapseni vastaan (ja päinvastoin), tapasivat n. 3 kk seurustelun jälkeen, ja asiat on paremmin kuin hyvin. =) Ja joo - ei ole mies juoppo! =D

Vierailija
2/4 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin baarista.

Mutta muista, että eka ei välttämättä tärppää, joten älä tee lapsesi elämästä sirkusta, jossa ravaa uusia heppuja joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 8 vuoden sinkkuuden jälkeen.

Tuossa ajasaa ehdin käymään läpi netin, baarit ja lähikauppojen kassajonot, mutta ei vaan tärpännyt. Yhteisen harrastuksen parissa tutustuttiin vähitellen ja todettiin, että yhteisen harrastuksen lisäksi on aika paljon muutakin yhteistä :).

Tsemppiä ap!

Vierailija
4/4 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maajussille morsian

&

sinkkuäidille sulhanen

Biljardia pelaamaan...

minulla kävi tuuri ja löysin siis baarista (minä sekä mies selvinpäin) autoilevan miehen, joka vei minut kotiin ja jäi sille tielleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi