Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelloradio + iPod-telakka + musan kuuntelu netin kautta (radio/spotify): onko tällaista laitetta?

Vierailija
11.03.2012 |

Otsikossa tulikin ongelma. Minulla on nyt kelloradio iPod-telakalla, mutta haluaisin tuohon vielä lisäksi mahdollisuuden kuunnella musaa netin kautta (nettiradio, sillä tavalliset radiokanavat kuuluu tosi huonosti sekä esim. Spotify). Onko tuollaista yhdistelmälaitetta olemassa? Lisäksi laite pitäisi olla suh pienikokoinen.

Gigantista löysin tällaisen, onko tämä hakemani laite? Tässä ei toin ole iPod telakkaa, mutta soittimen saisi kytkettyä piuhalla laitteeseen.

http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/radiot-ja-kelloradiot/S3DABWI…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kajari ja laturiyhdistelmä.

Sitten siihen kytket iPodin ja ipodissahan sulla on nettiradiohjelma, josta saat kanavat esiin. Samoin Spotifyn hankit siihen. Ipodiin on ilmaisia ja maksullisa nettiradio-ohjelmia.

Vierailija
2/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan tavis iPod classic tms, jossa säilytän kaikki musat. Ei enää trendikkäin laite, mutta se toimii, siihen mahtuu järjettömästi tavaraa enkä kanna sitä mukana. Akku ei ole paras mahdollinen, joten siksi telakka olisi toiveissa. Siksi tuo esimerkkini ei ollut paras mahdollinen.

Erillisiä kajareita (pieniäkään) en osta. Haluan, että laite on pieni ja kompakti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa juuri etsimäni kaltaiselta laitteelta! En huomannut sitä ollenkaan kun noita kelloradioita ktselin. Täytyy käydä lähipäivinä Gigantissa katsomassa miltä tuo näyttää.

Vierailija
5/5 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku muita laitteita kuin tuon Grundigin? Mulla on sama ongelma kuin ap:lla mutta tuo on minusta aika ruma :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi