Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä niin olevinaan heinot naiset. Katselevat

Vierailija
11.03.2012 |

päästä varpaisiin muita alempiarvoisiaan. Ystäviksi kelpaavat sanamlaiset hienohelmat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan. Ajattelen, että jokaisella meillä on puutteemme ja rajoitteemme. Annan hienojen hienostella.

Vierailija
2/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin hienostelevan oloisia ihmisiä. No yksi ehkä oli vähän sinnepäin, mutta kyllä hän meidän kanssamme vietti aikaa, vaikka muuttikin sitten Helsinkiin.

Minä olenkin joskus miettinyt, että kun asuu keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa, ei täällä kovin ökyistä elämää edes kykenisi elämään, kun kaikki perheet ovat aika tavallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on heitä pullollaan - etenkin tuolla Westendin kinkamilla. Samoin stadin kansoittava vauvavaunukansa. Mammat vetävät mustilla vaunuillaa 2-3 rinnan pitkin Aleksia. Trendikamat mammoilla päällä tietty.

Mutta ei ärsytä - tarkkailen huvittuneena ( ;

Vierailija
4/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain se asenne!

Mun äiti on sellainen,

muka "hienompi" kuin moni muu.

Itse siis uskoo asiaan,

ilmankos riitaantuu niin helposti ihmisten kanssa.

Vierailija
5/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempiarvoisuus on sun omien korvies välissä

Vierailija
6/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nainen hitusenkin näkee vaivaa pukeutumisensa ja ulkonäkönsä suhteen pidetään sitä hienosteluna! Eikö työssäkäyvä nainen saisi omilla rahoillaan ostaa tyylikkäitä, kestäviä, ehkä hieman kalliimpia vaatteita, jotka kuitenkin kestävät käyttöä vuosikausia, esim. olen ostanut talvitakin 600 eurolla, ja se on käytössäni vielä kymmenenkin vuoden kuluttua ostosta. Ekologista.

Työpaikallani jotkut pitävät hienosteluna sitä kun satsataan pukeutumiseen, ulkonäköön muutenkin. Tämä aina ihmetyttänyt.

Se että haluaa panostaa ulkonäköönsä, ei ole merkki siitä että haluaa hienostella. Minulla se on sitä, että haluan näyttää siistiltä. Olen kiinnostunut siitä, millaisen vaikutelman annan itsestäni, enkä halua näyttää homssuiselta, epäsiistiltä jne.

Ostan mielummin laatua, mutta sitten en osta mitään turhaa, tai sellaista mitä en sitten käyttäisi todella paljon. Ostan siis suht harvoin esim. kenkiä, ulkovaatteita, laukkuja, mutta pyrin ostaman klassisia, laadukkaita vaatteita, jotka eivät mene koskaan pois muodista, en siis osta mitään yhdenkauden trendihärpäkkeitä.

Vierailija
7/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä ei oo mitään pahaa käyttää kalliita vaatteita, jos on niihin varaa ja tykkää niistä. Hienostelu kun on toinen juttu: katotaan muita nenän vartta pitkin ja halveksien, jos esim. ei oo niitä kalliita vaatteita tai muuten vaan tekee tai sanoo jotain joka "järkyttää" hienostelijoiden maailmaa.

Vierailija
8/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää joku ylimääräytynyt puolustusmekanismi, että kaikki yrittää kilvan todistella täällä, kuinka ovat aivan kaiken rahvaanomaisen pikkusieluisuuden yläpuolella eikä mikään haittaa ja blaa blaa.

Väitän, että kaikkia täällä vituttaa, jos omalle kohdalle sattuu sellainen, joka itseä mulkoilee alemmuudentuntoisesti. Luultavasti mitä enemmän täällä todistelee vastakkaista, sitä herkempi on vetämään tosipaikan tullen herneet nenään.

Itselläni ei ole mitään ongelmaa myöntää, että ärsyttää aivan suunnttomasti, kun sellainen nenävartta pitkin katselija osuu kohdalle. Onneksi niitä on harvoin.

Vierailija
9/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään vaatteista. Minua lähinnä ihmetyttää, että millä "lihaksilla" ne pitää itseään niin hienoina?

Vierailija
10/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskuudessa kukaan saa poiketa positiivisesti massasta. Heti ollaan ajattelemassa, että "yrittää olla jotakin muita parempaa, hienompaa tmv". Ulkomailla, esim. Ranskassa ei näin ole.

Miksi naiset niin helposti kokevat toiset naiset uhakseen? Aina saa kyllä olla se heikommassa asemassa oleva, ei niin laitettu, ei niin hienosti pukeutunut lue homssuinen, mutta annas olla jos hiukset on kauniisti laitettu, meikattu huolellisesti ja yllä on päälle päätteeksi laatuvaatteita, heti ollaan painamassa alas tälläista ihmistä, vaikka olisi kuinka mukava ja kiva ihminen...

Suomi on sarvikuonojen maa, kuten Eputkin laulaa.

Vierailija
11/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähinnä huvittaisi.

Vierailija
12/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on jos ette koe hienosteluna sitä että joku haluaa pukeutua laatuvaatteisiin. Olen itse samaa mieltä.

En todellakaan katso itse ketään nenänvarttani pitkin, lähinnä olen itse saanut kokea jäätävää asennetta osan työyhteisöni naisväeltä, jotka pitävät minua hienostelijana (kuullut juttuja mitä seläntakana puhutaan).

Itse en ole kuin yhden tällaisen koppavan, ei-moikkaavan- naisen tavannut elämässäni, oli juuri nimitetty päälliköksi, joten varmasti siksi oli noussut vähän päähän uusi asema. Näistä tällaisista ihmisistä ei kannata välittää, heidän seläntakanaan ihmiset vain pitävät moukkamaisuutena ylemmyydentunnettaan. Heidän asenteensa on heidän häviökseen. Ainakin minun asenne sellaisia kohtaan on lähinnä huvittunut ja säälivä.

Vierailija
13/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenän vartta pitkin sellaisia wt mammoja. Ku näyttää siltä et ei niillä ole elämässä muuta kuin alemmuuden tunne ja röökin poltto

Vierailija
14/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elamantapansa ja -arvojensa kanssa ei katsele ketaan paasta varpaisiin. moinen katse kertoo enemman katsojasta kuin katsotusta.

Vierailija
15/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut nenänvartta pitkin katsovaa "hienoa" naista. Hieno nainenhan ei tee sellaista.....!

Olen myyjä, ja joskus olen työssä kohdannut asiakkaalta alentuvaa käyttäytymistä, mutta todella harvoin. Itse en jaksa ottaa noita tosissani, ärsytys kestää hetkeen ja muuttuu huvittuneisuudeksi...

Minusta on ihastuttavaa kun näkee todella tyylikkään vanhemman naisen. Sellaisen joka pukeutuu omalle persoonalleen ja vartalolleen sopivasti. En kohtele ketään asiakasta sen paremmin tai huonommin pukeutumisen tai tyylikkyyden takia, mutta täytyy myöntää että joskus huonosti käyttäytyneen asiakkaan tilaus venähtää... Kaikkein eniten ärsyttää miesasiakkaat jotka laittaa tilaukseen käyntikorttinsa (yksikin oletti että hänellä on oikeus vaatia ties mitä kun on pikkupomo jossain autokaupassa...yöks.)

Vierailija
16/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun (omasta mielestäni ;D) tyylikkäästi ja olen huolitellun näköinen, avoimen luonteen omaava, hoikka ja kauniiksikin kehuttu 22v nuori nainen.

En koskaan katso muita ihmisiä nenänvartta pitkin, tai ole koppava ketään kohtaan. Minulla on käytöstavatkin hallussa ja terve itsetunto löytyy.

Olen vain huomannut, että liikkuessani yksin kaupungilla, kukaan ei luo minuun negatiivisia katseita, ennemminkin iloisia.

Mutta jos liikun 10kk ikäisen poikani kanssa niin kummasti menee ihmisten naama mutkalle? :D Mikä ihme siinä on, ettei äiti saa olla huoliteltu? Lapsestani en syytä keksi koska hän ei näissä tilanteissa ole ollut pahalla päällä, eikä ole ollut muutakaan "ongelmaa" miksi joku katsoisi pahasti.

Alkaa pahat katseet jo harmittamaan.. :( Pitääkö tässä muurautua kotiin, lähettää mies lapsemme kanssa kauppaan tai käydä vastedes yksin? ;DD

Vierailija
17/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Oikeen överiksi menevät mulkoilijat menee huumorin puolelle, mutta jatkuva ihmisten mulkoilu harmittaa.

T. 20

Vierailija
18/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä et samaa tee?

Sulla on asennevamma, joten se ainakin estää sinua tutustumasta muihin ja päinvastoin. Ei niinkään siis se ettei ihmiset tutustu sinuun koska et ole heidän kanssa samalla tasolla. Ajattele "hienolla ihmisellä" voi olla ystävinä taviksia.. Ongelma on pääsi sisäinen.

Vierailija
19/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut parantaa omaa suoritustasi. Jos sinä alisuoriudut se ei ole paremman vika.

Vierailija
20/21 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävissä ja kavereissa todella tyylikkäitä tiptop-mimmejä, itse olen vuodenajasta riippuen retkeily- (talvi) tai grungetyyppiä (kesä), ts. ihan jotain muuta kuin keski-ikäisyyteeni oletettavasti kuuluisi. Mutta ei nämä tyylirouvat silti minua vieroksu, enkä itsekään paheksu heitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä