Lue keskustelun säännöt.
Maalla asuvat, joilla pitkä matka töihin/päiväkotiin, miten lastenhoito onnistuu?
11.03.2012 |
Meillä olis lähin päiväkoti noin 40 kilometrin päässä.
Lapsen vieminen päiväkotiin ei siis tulisi kysymykseen, ainakaan ennen 3 vuoden ikää.
Kertokaa miten olette selvinneet!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
maaseudun äiteet!