Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalla asuvat, joilla pitkä matka töihin/päiväkotiin, miten lastenhoito onnistuu?

Vierailija
11.03.2012 |

Meillä olis lähin päiväkoti noin 40 kilometrin päässä.



Lapsen vieminen päiväkotiin ei siis tulisi kysymykseen, ainakaan ennen 3 vuoden ikää.



Kertokaa miten olette selvinneet!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaseudun äiteet!



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän