Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät vanhempana Petri Nygårdin Märkää-biisistä?

Vierailija
11.03.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy teini-ikäisiä tyttöjä, joille tuossa biisissä lankeaa vain rooli olla pillun antajia eikä muuta.:(

Vierailija
2/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy teini-ikäisiä tyttöjä, joille tuossa biisissä lankeaa vain rooli olla pillun antajia eikä muuta.:(

Mä en kuule tota biisiä ollenkaan niin, ihan hyvin vois olla naisenkin laulama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin, että ihana kappale, koskettavat sanat. Suoraa WT-klaanin märkää unelmaa.

Vierailija
4/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nygård laulaa naimisesta ja pillunnuolemisesta. No, näkemyksiä on monia, en itse osaa kuvitella naisen laulamaksi "housut alas, nai, nai, nai".

Vierailija
5/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nygård laulaa naimisesta ja pillunnuolemisesta. No, näkemyksiä on monia, en itse osaa kuvitella naisen laulamaksi "housut alas, nai, nai, nai".

Ryyppäämistä, panemista.

Vierailija
6/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tarkoitin laulun sanomaa:

Ryyppäämistä, panemista.

Ryyppylaulua voisinkin nähdä jonkun naisen laulavan mutta olis vaikeampi kuvitella naisen laulavan suihinotosta..:)

Vierailija
7/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes enää huumorillinen, kuten aikaisemmista voi joistain vielä ajatella. Tämä on ihan skeidaa, ilman mitään viitteitä musikaalisuudesta.

Vierailija
8/13 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daaa, en viitsi edes kuunnella, kys hlö on erittäin vastenmielinen hoilotuksiensa kanssa, turhake isolla teellä.

Vierailija
9/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla ajattelematta, mitäköhän tapahtuisi jos joku naispuolinen muusikko tekisi tällaisen biisin.

Ryypätään, kännätään, kullin imemistä, housut alas ja naimista.

Voi jestas, mikä haloo siitä syntyisi, kukaan ei ottaisi sitä huumorilla ja sitä naistahan pidettäisiin aivan älykääpiönä :0

Vierailija
10/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveätä oksennusta koko "biisi" ja esittäjä. Enkä ole edes vanhempi, vaan ihan sinkkutyttö. Kanava vaihtuu sillä sekunnilla kun tuo alkaa raikaa.

Vierailija
11/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei tekis tällasia biisejä.

Junttilätkäkansalle tulevia mm-skaboja vartenhan tää on tehty.

Mutta mä 10-vuotiaan vanhempana nään vaan sen, miten ala-asteikäiset kuuntelee ja hoilaa tätä. Ja ihailee.

Synkkää.

Vierailija
12/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei tekis tällasia biisejä.

Junttilätkäkansalle tulevia mm-skaboja vartenhan tää on tehty.

Mutta mä 10-vuotiaan vanhempana nään vaan sen, miten ala-asteikäiset kuuntelee ja hoilaa tätä. Ja ihailee.

Synkkää.

Koska kouluikäisiä ei enää voi niin kontrolloida, mutta päiväkoti-ikäiset voi kyllä pitää pimennossa tällaisisita "ilmiöistä", jos vain haluaa.

Vierailija
13/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen varmaan liian vanha tykkäämään tällaisesta. Meidän lapset eivät välitä Nygårdin biiseistä - johtuu varmaan siitä, ettei meillä kotonakaan tai autossa kuunnella mitään tämän tyyppistä eikä Nygård ole heidän kaveripiirissäkään suosiossa.

En kyllä tykkäisi jos tämä raikaisi varhaisteinin huoneesta! Rasittava biisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän