Mitä tykkäät vanhempana Petri Nygårdin Märkää-biisistä?
Kommentit (13)
sääliksi käy teini-ikäisiä tyttöjä, joille tuossa biisissä lankeaa vain rooli olla pillun antajia eikä muuta.:(
Mä en kuule tota biisiä ollenkaan niin, ihan hyvin vois olla naisenkin laulama.
ja mietin, että ihana kappale, koskettavat sanat. Suoraa WT-klaanin märkää unelmaa.
sääliksi käy teini-ikäisiä tyttöjä, joille tuossa biisissä lankeaa vain rooli olla pillun antajia eikä muuta.:(
Nygård laulaa naimisesta ja pillunnuolemisesta. No, näkemyksiä on monia, en itse osaa kuvitella naisen laulamaksi "housut alas, nai, nai, nai".
Nygård laulaa naimisesta ja pillunnuolemisesta. No, näkemyksiä on monia, en itse osaa kuvitella naisen laulamaksi "housut alas, nai, nai, nai".
Ryyppäämistä, panemista.
Niin, tarkoitin laulun sanomaa:
Ryyppäämistä, panemista.
Ryyppylaulua voisinkin nähdä jonkun naisen laulavan mutta olis vaikeampi kuvitella naisen laulavan suihinotosta..:)
Ei edes enää huumorillinen, kuten aikaisemmista voi joistain vielä ajatella. Tämä on ihan skeidaa, ilman mitään viitteitä musikaalisuudesta.
Daaa, en viitsi edes kuunnella, kys hlö on erittäin vastenmielinen hoilotuksiensa kanssa, turhake isolla teellä.
En voi olla ajattelematta, mitäköhän tapahtuisi jos joku naispuolinen muusikko tekisi tällaisen biisin.
Ryypätään, kännätään, kullin imemistä, housut alas ja naimista.
Voi jestas, mikä haloo siitä syntyisi, kukaan ei ottaisi sitä huumorilla ja sitä naistahan pidettäisiin aivan älykääpiönä :0
Ihan hirveätä oksennusta koko "biisi" ja esittäjä. Enkä ole edes vanhempi, vaan ihan sinkkutyttö. Kanava vaihtuu sillä sekunnilla kun tuo alkaa raikaa.
hän ei tekis tällasia biisejä.
Junttilätkäkansalle tulevia mm-skaboja vartenhan tää on tehty.
Mutta mä 10-vuotiaan vanhempana nään vaan sen, miten ala-asteikäiset kuuntelee ja hoilaa tätä. Ja ihailee.
Synkkää.
hän ei tekis tällasia biisejä.
Junttilätkäkansalle tulevia mm-skaboja vartenhan tää on tehty.
Mutta mä 10-vuotiaan vanhempana nään vaan sen, miten ala-asteikäiset kuuntelee ja hoilaa tätä. Ja ihailee.
Synkkää.
Koska kouluikäisiä ei enää voi niin kontrolloida, mutta päiväkoti-ikäiset voi kyllä pitää pimennossa tällaisisita "ilmiöistä", jos vain haluaa.
Mutta olen varmaan liian vanha tykkäämään tällaisesta. Meidän lapset eivät välitä Nygårdin biiseistä - johtuu varmaan siitä, ettei meillä kotonakaan tai autossa kuunnella mitään tämän tyyppistä eikä Nygård ole heidän kaveripiirissäkään suosiossa.
En kyllä tykkäisi jos tämä raikaisi varhaisteinin huoneesta! Rasittava biisi.