Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hyvä työpaikalla pidettävä syöminen?

Vierailija
10.03.2012 |

Kun on tuo raskauspahoinvointi alkanut.

Ei saisi niitä hiilareita ihan älyttömästi olla, eikä saisi heti mennä pilalle ja jos miettii hedelmää tai vihannesta niin mahdollisimmam kaloriton mutta "vaivaan" auttava.

Kertokaa omista kokemuksista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoivat pahoinvointiin piparminttupastillit - sellaiset kurkun avaamiseen tarkoitetut. Ehka piparminttutee voisi auttaa myos.

Periaatteessa kylla se hiilihydraattien popsiminen pikkuhiljaa voi myos auttaa, esim. varaa riisikakkuja tai maissikakkuja tai leipatikkuja kaappiin ja nakerra niita. Tai vaikka nakkileipaa tai hapankorppuja.

Itsellani toimivat pahoinvointirannekkeet hyvin. Laitoin ne ranteisiin puoleksi tunniksi ennenkuin piti esim. istua palaverissa niin, etten alkanut siella yokkailemaan. Ne painavat akupistetta kolme sormenleveytta rannenivelesta kyynarpaata kohti. Kokeile, jos kiinnostaa - apteekista ainakin saa eivatka maksa paljon!

Vierailija
2/12 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuteen ja aku-rannekkeiden ystava viela jatkaa...

Oikeastaan koko raskauden ajan minulla meni hiilihapotettu vesi paremmin alas kuin tavallinen juomavesi. Suuri osa mehuista aiheutti narastysta, mutta jos niita sekoitti 50:50 kivennaisveden kanssa, niin sain ne alas. Omenamehu ja karpalomehu maistuivat minusta parhailta. Maito ei mennyt alas ollenkaan eivatka hapatetut maitotuotteet (jogurtit, piima) - niista tuli valittomasti huono olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päässyt maha tyhjentymään eikä verensokeri liian alas. Raikasta ja mehukasta eivätkä appelsiinit mene pilalle helposti!

Vierailija
4/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehu, ananasmehu oikein kylmänä, ruisleipä.

Vierailija
5/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En takaa toimivuutta mutta ei kai noista ruoista haittaakaan ole.

Kohdassa "Food Ideas to Help Relieve Nausea", sivun puolessavälissä.

http://www.sogc.org/health/pregnancy-nausea_e.asp

Vierailija
6/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hapankorput

Vierailija
7/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mä pärjäsin.:) Tomaattien pilaantuvuudestakaan ei ongelmaa ollut, koska välipaloina niitä tuli syötyä melkein rasiallinen/pv.

Vierailija
8/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne omat jutut, jotka tuntuu auttavan. Minulla auttoi vain salmiakki ja porkkanat. Salmiakkia ei pidä mättää kaksin käsin, jos on taipumusta korkeaan verenpaineeseen, muuten hyvä. Porkkanat taas on helppo kuoria valmiiksi minigrippiin ja ottaa mukaan, voivat olla vaikka työpäivän ajan lämpimässä ei tarvitse olla jääkaapissa, siksi käteviä.

Vierailija
9/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vauvasi tarvitsee myös hiilareita!!

Mutta raskauspahoinvointiin auttaa parhaiten sitruuna. Itse säilytin töissä sellaista sitruunamehua, jota voi ostaa sellaisessa muovisessa sitruunanmuotoisessa pullossa. Pari tippaa veden joukkoon, niin meni pahin öklötys ohi.

Itse söin omppuja, ne säilyi hyvin ja niistä ei tullut huono olo.

Vierailija
10/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyljestä mitä kaikkea se sisältää? Ainesosaluettelo on pitkä kuin nälkävuosi.

Oikea puuro on yhtä helppo ja nopea tehdä mikrossa kuin nuo pikapuurot. Tai no joo, pikapuuro saattaa olla minuutissa valmis ja oikeat hiutaleet vaatii sen 2-3 minuuttia.

Jos ei halua viedä puuropakettia töihin, niin voi niitä hiutaleita laittaa pienempäänkin astiaan tai vaikka johonkin MiniGrip pussiin.

Pikapuuropusseja, tietty niissä on hiilareita...

Vierailija
11/12 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorimattomia manteleita,vichyä ja hapankorppua. Ota rusinoitakin,nostaa verensokeria jos tarvii. Vältä kahville menoa pahimpaan ruuhka-aikaan. Join kahvin sijaan kamomillateetä tai jotain muuta.

Vierailija
12/12 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei pysyny sisällä aluksi muu kuin suklaa, mutta siitä ei taida sulle apua olla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi