Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton juttu. Sain vuosien jälkeen parisuhteen, ja vielä saman miehen kanssa.

Vierailija
10.03.2012 |

Mentiin niin pohjalla, että pohdin eroasiaa vuosia ja lopulta ilmoitin miehelle, että haluan avioeron. Olen niitä, jotka ovat rutisseet täällä miehen seksuaalissta haluttomuudesta (vuosia seksittä), kotitöiden kaatumisesta minun niskaani, epätasaisesta kulujen jakamisesta, miehen jatkuvasta tietokonepelien pelaamisesta, keskustelun puuttumisesta jne. Ihan hirveä määrä ongelmia, hyviä asioita löysin tasan sen verran, että meidän mielestä on kivaa käydä kaupassa yhdessä.

No, mies ryhdistäytyi kun joutui miettimään käytöstään todella. Sen piti ns. juosta pää edellä seinään ennen kuin ymmärsi. Kaksi viikkoa se märehti itsekseen eroa vaihtoehtona, sitten ilmoitti että ei käy, ja rupesi hommiin. Seksiä on monta kertaa viikossa, ei pelaa ollenkaan, tekee kotitöitä, on lasten kanssa, juttelee ystävällisesti ja asiallisesti ja jopa tunteistaan. Meillä on nyt hellyyttä ja läheisyyttä enemmän kuin ikinä, ja se tuntuu ihan aidolta eikä miehen puolelta feikkaamiselta. Itse olen kyllä joutunut kasaamaan motivaatiota vuosien pettymysten jälkeen.

Ajatelkaas, miten ihanaa on, jos meidän lapset (3 kpl) saavat sittenkin pitää arjessaan sekä äidin että isän, ja niin että me molemmat ollaan vielä tyytyväisiäkin elämäämme. Aika hienoa. Tosin vasta aika näyttää, onko tämä pysyvä muutos.

Tahdoin vain jakaa tämän, jos se toisi toivoa jollekin joka minun laillani ehdottomasti tahtoisi pitää perheen kasassa, mutta on totaalisen kyllästynyt puolisonsa käytökseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että mies on aidosti alkanut haluta seksiä kanssasi eikä tee sitä vain välttääkseen eroamista? Miten sait hänen halunsa takaisin?

Vierailija
2/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja houkuttelee minut rakastelemaan silloinkin, kun en heti asialle lämpene. En itse tehnyt miehen haluttomuudelle nyt mitään, vuosien varrella on kyllä tullut kaikki naiselliset konstit kokeiltua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tätä uutta elämää on kestänyt?

Vierailija
4/4 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tätä uutta elämää on kestänyt?

Vaarana on, että tämä jää väliaikaiseksi vaiheeksi. Mutta hienoa nähdä, että tuon JSSAP-mörököllin sisällä ihan oikeasti on hyvä ja kunnollinen, aikuinen mies.

ap