Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö jo tajuta lopettaa?

Vierailija
10.03.2012 |

Tarina menee siis niin, että tapasin vuoden vaihteessa netissä ihanan vartun miehen. Olen itsekin varattu. Olemme kirjoitelleet ja käyneet pari kertaa lounaalla. Viimeisen kerran näimme kuukausi sitten lounaalla ja tämän tapaamisen jälkeen suunnittelimme näkevämme seuraavan kerran "kahdestaan".

Mies alkoi kuittenkin valittelemaan kiireitä, joiden uskon ainakin osittain olevan ihan tosia. (on lääkäri ja paljon viikonloppupäivystyksiä yms.) Olemme pitäneet yheyttä harvakseltaan sähköpostitse - minä kirjoitan useammin ja mies vastaa joka toiseen tai kolmanteen viestiin.

Joten tajuanhan minä, että homma on hiipumassa. Nyt olen kijoittanut hänelle viikon sisällä kahdesti saamatta vastausta. Joten olenko ihan tyhmä, jos nyt vielä kerran kirjoitan hänelle ja kysyn, haluaako hän lopettaa yhteydenpidon? Vai täytyykö minun vain tajuta muuten? Ennen kuin vielä olimme tavanneet kertaakaan hän vannotti, ettei katoa mihinkään sanomatta monulle hyvästejä...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkky, kirjoittelet miehelle liikaa ja häntä on alkanut jo ahdistamaan jatkuva yhteydenpitosi. Jos kerran olette vielä varattujakin molemmat. Miksi ripustaudut häneen?

Vierailija
2/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään, sulla on nyt kusinen paikka: jos et laita viestiä, et kuule ukosta enää. JOs laitat viestiä, se pitää sua hanakalana etkä kuule siitä enää.

Unohda tapaus NYT ja etsi parempaa seuraa. SÄilytät itsekunnioituksen rippees. Älä osta viinaa, laitat sille kuitenkin jonku känniviestin ja siinäpähän kärvistelet häpeissäsi. Etkä silti kuule siitä enää.

Nimim. Been there, done that

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kirjoittanut hänelle kerran tai kaksi viikossa. Ja känniviestit ei kyllä ole mahdollisia - alkoholia en juuri käytä.

Mutta ehkä olen silti kirjoittanut liikaa...

Vierailija
4/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekin. Jos olisit erittäin ihastunut johonkuhun, odottaisit perhoset vatsassa pienintäkin elonmerkkiä ja hiipisit vastaamaan siihen vaikka kännykästä vessassa keskellä yötä.

Ja toisekseen. Lopettaa pitää muutenkin tuollainen kähmintä, varatut ihmiset.

Vierailija
5/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kirjoittanut hänelle kerran tai kaksi viikossa. Ja känniviestit ei kyllä ole mahdollisia - alkoholia en juuri käytä.

Mutta ehkä olen silti kirjoittanut liikaa...

... ole susta kii. TArkoitan, että olet voinut kirjoittaa ihan kohtuu määrän, mutta se ukko on voinut silti mennä paniikkiin. sE ei siis ole sun vika. Tsemppiä, kannatan vilpittömästi, että etsit uutta seuraa.

Vierailija
6/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hassua, miten tyhmästi ihminen käyttäytyy, kun ihastuu johonkin. Vaikka järjellä tietäisikin mistä on kyse, haluaa silti kääntää asiat mielessään parhain päin!

Tämä oli muutenkin aika uskomaton tarina. Tapasin ko. Ihmisen ensimmäisen kerran, kun käytin lastani hänen vastaanotollaan. Ihastun harvoin, mutta tuo oli menoa ensi silmäyksellä. Asia tietenkin jäi siihen...

Kunnes siis puolitoista vuotta myöhemmin aloin eräällä treffisivustolla kirjoittelemaan mukavan oloisen ihmisen kanssa, jonka henkilöllisyyttä en siinä vaiheessa tiennyt. No, yllätys oli aika suuri, tajusin kenestä on kyse. Jotenkin tuli tunne, että tällaista tapahtuu vain elokuvissa!

Vierailija
7/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa, toi on kuin elokuvista!

Mä ymmärrän, että noin erikoisen alun jälkeen haluaisi erityisesti että tarina jatkuisi. Ja ehkä jatkuukin?

Mutta et paranna asiaa ottamalla yhteyttä. Anna miehen ottaa. Mä ainakin meen paniikkiin, jos joku liian tämäkästi yrittää tavoitella. Sitten rauhoitun, kun huomaan että saan itse päättää otanko yhteyttä.

Hei nythän on hiihtolomasesonki. Jospa ukko on jossain lomalla siten, ettei voi/halua/pysty/kehtaa ottaa just nyt? Ykskaks viesti voi taas tulla

Vierailija
8/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta, vapaata matoa koukkuun vaan. Mies on varattu. Ja vaikka ehkä ihastunut, ei halua pettää. Jätä hänet rauhaan. Vastaisi kyllä, iha oikeesti vaikka vessasta yöllä txtais, jos haluaisi. Oli sit vaikka kuinka romanttinen kohtaaminen, niin tää on fakta. Ja lääkäreillä on järjestään aivan upeet ja kauniit vaimot. Ei oo tarvetta etsiä ns parempaa. Vaikka koputteliski kepillä jäätä, niin ei silti oikeesti tee mitään.

Vierailija
9/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekin aivan onnellisesti naimisissa! Ja oma mieheni on paremmassa asemassa ja parempituloinen kun tämä lääkäri... En oleta kenenkään etsivän millään tasolla mitään parempaa!

Joskus vain joku ihminen sytyttää täydellisen roihun.

T.ap

Vierailija
10/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMAN miehesi kanssa löytää sen roihun ja kipinän, mitä olen noin kovasti vailla?

Voisitko mitenkään kunnioittaa omaa avioliittoasi, omaa ja miehesi elämää, olemalla uskollinen omalle miehellesi?

Kuulostat todella pinnalliselta ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka haluaa asioita vain itsensä takia.

Oletko kenties hiukan narsistinen?

Vierailija
11/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen avioliitto ei todellakaan ole tuollainen ap, pettävä vaimo, siinä vasta onnellinen aviomies! =) Jep jep.

Vierailija
12/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMAN miehesi kanssa löytää sen roihun ja kipinän, mitä olen noin kovasti vailla?

Voisitko mitenkään kunnioittaa omaa avioliittoasi, omaa ja miehesi elämää, olemalla uskollinen omalle miehellesi?

Kuulostat todella pinnalliselta ja itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka haluaa asioita vain itsensä takia.

Oletko kenties hiukan narsistinen?

älä ap välitä.

Mun mielestä ap vaikuttaa erittäin fiksulta ja sympaattiselta henkilöltä. MÄ toivon sulle ap onnea olipa sen antaja kuka hyvänsä. IHastumisen kohdetta ei voi päättää, mä tiedän sen hyvin. Toivotaan että lekuri sulle vielä vastaa! Ja jos ei, niin onneksi ihastumisesta pikku hiljaa pääsee eroon.

tosin mulle on käynyt niin, että joitakin henkilöitä mä ajattelen edelleen siten, että harmi, etten yrittänyt mitään kun just silloin seurustelin. JOtkut on vaan sellaisia, ettei unohda niitä vaikka olisi nähnyt kerran elämässään. on se ihme

Vierailija
13/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis itsekin aivan onnellisesti naimisissa! Ja oma mieheni on paremmassa asemassa ja parempituloinen kun tämä lääkäri... En oleta kenenkään etsivän millään tasolla mitään parempaa!

Joskus vain joku ihminen sytyttää täydellisen roihun.

T.ap

Mieti...

Vierailija
14/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää vaan pettäminen on sekä tuollainen pettämisen hakeminen.

Jos ap olisi mies, hän olisi saanut haukut jo ajat sitten.

Avioliitto ei todellakaan ole onnellinen, jos ap miehen seläntakana tekee tuollaista.

Jos on erikseen sovittu ns. vapaasta liitosta, asia on toinen.

Avioliitolla on merkitys, miettikää millaisen leväperäisen kuvan annatte lapsillenne avioliitosta käyttäytymällä kuin kiimassa olevat kissat.

Vierailija
15/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei kannatta ainakaan naimisiin mennä tuolla asenteella ikinä.

pettäminen on aina väärin.

Onnellisessa avioliitossa oleva ihminen ei kykene ihastumaan, jos on rakastunut toiseen.

Törkeää sinulta 13, ihan aivoton teini taidat olla.

Vierailija
16/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaisin oiken silmäni ja vasemman jalkani, jos pääsisin tästä tunteesta eroon. Ja mitään fyysistä meidän väliläl ei koskaan tapahtunut, en ole koskaan koskettanut häntä.

Enemmän oli kyse henkisestä ihastumisesta. Puhuimme paljon ammatillisista ja opiskeluun liityvistä intohimoista. Minä haaveilen kolmannen akateemisen tutukinnon suorittamisesta työn ohessa ja hän ymmärsi ja kannusti minua. Minä taas hankin hänelle asiantuntijoita avuksi hänen perusteilla olevaan yritykseensä. Näitä asioita on ikävä.

Vierailija
17/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/18 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä tyhmempi, kun åohdit tätä ja tyhmin, kun enää edes ajattelet "suhdettanne".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi