Äitini on alkanut haista ulosteelle :(
Kommentit (11)
Jos suu hygienia on huono voi haju johtua siitäkin.
On kauheaa huomata, että joutuu puuttumaan vanhempiensa intiimiasioihin, ne vaan ovat jotenkin niiiin henkilökohtaisia asioita.
On kauheaa huomata, että joutuu puuttumaan vanhempiensa intiimiasioihin, ne vaan ovat jotenkin niiiin henkilökohtaisia asioita.
mutta eikö ole parempi että omat lapset tekevät sen mahdollisimman aikaisin, kuin että he eristäytyvät asian vuoksi sosiaalisesti?
Siis joko tietävät itsekin haisevansa tai sitten eivät tiedä ja ihmiset alkavat karttaa heitä.
Nämä jotka meidän tuolit käyvät pilaamassa ovat mieheni sukulaisia. Tein muuten vahakankaasta pääliset tuoleihin ja laitain ne tuolille ko tulevat kylään. Miehelle tämä on tosi kova paikka. Tein niitä päälisiä 3 ja hän oli laittanut päälisen myös omaan tuoliinsa :D
Vissiin hävetti ko noin pitää tehdä. Mutta minusta parempi suojata tuolit ko yrittää kangaspehmusteita pestä...
Ja seuraavaksi meen ens viikolla käymään ja taas kerran puhun asiasta heille. Voi olla minulle helpompaa ko eivät ole minun sukulaisia ja myös lähihoitaja tausta voi vaikuttaa.
Mutta ottakaa asia puheeksi ja hoitakaa se. Nolompaahan se on, että ihmiset alkavat seläntakana puhua kuin että oma lapsi asiasta sanoo suoraan ja asia hoidetaan.
joka tuhrii ulosteilla tuolinpäälliset...hyi,miksi se on taas teillä?
hiilihydraattien nauttiminen ehkäisee mädän tuoksua. Ihminen alkaa luonnollisesti haisemaan kuvottavalle, jos karppaa ja luonnolliset sokerit jää nauttimatta.
mutta eikö ole parempi että omat lapset tekevät sen mahdollisimman aikaisin, kuin että he eristäytyvät asian vuoksi sosiaalisesti?
Siis joko tietävät itsekin haisevansa tai sitten eivät tiedä ja ihmiset alkavat karttaa heitä.
on paljon parempi kuulla. SE kirpasee vaan kerran, jos edes silloin. MItä vanhoja ihmisiä nöyryyttämään vaan siksi,ettei kehtaa ottaa asiaa puheeksi.
Nämä jotka meidän tuolit käyvät pilaamassa ovat mieheni sukulaisia. Tein muuten vahakankaasta pääliset tuoleihin ja laitain ne tuolille ko tulevat kylään. Miehelle tämä on tosi kova paikka. Tein niitä päälisiä 3 ja hän oli laittanut päälisen myös omaan tuoliinsa :D
Vissiin hävetti ko noin pitää tehdä. Mutta minusta parempi suojata tuolit ko yrittää kangaspehmusteita pestä...Ja seuraavaksi meen ens viikolla käymään ja taas kerran puhun asiasta heille. Voi olla minulle helpompaa ko eivät ole minun sukulaisia ja myös lähihoitaja tausta voi vaikuttaa.
Mutta ottakaa asia puheeksi ja hoitakaa se. Nolompaahan se on, että ihmiset alkavat seläntakana puhua kuin että oma lapsi asiasta sanoo suoraan ja asia hoidetaan.
vain vessapaperilla, eikä pese takapuolta vedellä, kuten palsta mamma tekee.
vain vessapaperilla, eikä pese takapuolta vedellä, kuten palsta mamma tekee.
anoppi on tosi nuuka ja appiukon kuoleman jälkeen ei ole viitsinyt saunaa lämmittää "vain" yhden ihmisen takia. Ennen kävivät siis lauantaisin saunassa, muuten tuskin kävivät edes suihkussa siinä välillä. Koko talo alkoi haista jotenkin oudolle, en tiedä johtuiko haisevasta anopista vai mistä. Ostettiin joululahjaksi kevätkaudeksi lahjakortti vesijumppaan, käy nyt viikottain siellä ja on tykännyt. Mies ei ilennyt sanoa äidilleen, että tämä haisee ja että osti lahjakortin ihan vain siksi,ja että arvasi että nuuka äitinsä käyttää varmasti lahjakortin, itse ei varmasti olisi ruvennut maksamaan moista. Vaikea ottaa asiaa puheeksi, en tiedä miksi. Ehkä meidän tapauksessa suosiolla maksetaan anopin vesijumpat niin kauan kuin tämä haluaa ja jaksaa siellä käydä. :)
Vissiin hävetti ko noin pitää tehdä. Mutta minusta parempi suojata tuolit ko yrittää kangaspehmusteita pestä...Ja seuraavaksi meen ens viikolla käymään ja taas kerran puhun asiasta heille. Voi olla minulle helpompaa ko eivät ole minun sukulaisia ja myös lähihoitaja tausta voi vaikuttaa.
Tosin ei minun taholtani, vaan sisareni joka työskentelee vanhusten parissa, eli osaa käsitellä asiaa luontaisemmin kuin me muut sisarukset. Sisareni käy 2kertaa viikossa pesemässä äitimme ja vaipat on jo käytössä.
Joko hänellä on pahoja ilmavaivoja tai sitten jotain muuta ja vakavampaa...
Miten hän muuten huolehtii hygieniasta ja muista asioista?
Meillä on just nyt vieras, joka ei varmasti edes pysty pyyhkiin takapuoltaan ja viimeksi hänen jäljiltä tuolinpäälinen joutui roskiin (onneksi oli samanlainen tuoli rikkinäisellä jalalla, josta saatiin uusi tilalle)
Siis oli kuset ja paskat housussa!!