Herranjestas mitä maailamassa tapahtuu! Oletteko kuulleet KONYSTA! Itkua tuhersin :
Linkissä on kerrottu millainen hirviö hän on ja mitä tehnyt tuhansille ja tuhansille lapsille ja mitä asialle yritetään nyt tehdä!!! Miten tuollaisesta ihmisestä ei tiedoteta???
Tehdään maailmasta parempi paikka! Jos sinulla on aikaa 30min, voit käyttää sen paljon huonommin ja mitäänsanomattomampaankin kuin tämän videon katsomiseen. Sama kiertää myös Facebookissa.
Kommentit (15)
Ja tuliko jollekkin muka yllätyksenä että Afrikassa on väkivaltaisia ja lapsisotilaita käyttäviä sotaherroja?
Ihan hirveää! Miten tuollainen paska voi rellestää vuosia eikä sille tehdä mitään.
niin kai olisi kuitenkin ollut tietoinen, että Afrikassa sota-alueilla värvätään lapsisotilaita?
lopettakaa jo. 30% lahjoitusrahoista menee perille ja loput kusettajien pussiin
Ei kai tässä ollut tarkoitus kerätä rahaa vaan saada kansa tietoiseksi!
Mä olen kyllä kuullut että värvätään lapsisotilaita, mutta en tiennyt että heidät siepataan, enkä tosiaan tiennyt että kyse on kymmenistä tuhansista. Kyllä mä lehtiä jonkin verran luen mutta jos joskus onkin joku juttu ollut niin ei tosiaan mitään kiljuvia lööppejä.
Tarkoitus tehdä tunnepainotteiseksi tuo video, ämmät itkua tuhertaa ja raha kirstuun kilahtaa.
Hienoa, että yritetään saada hirviöt vastuuseen MUTTA on selviä laskelmia julkistettu, joissa tuon Invisible Children organisaation varoista ainoastaan 30% menee itse asiaan. Joo, ja oli jotain muitakin laskelmia jossa yhtiön johtajalla huippupalkka.
It's Business, man!
Mikä täällä ihmisiä oikeen vaivaa??? Mitä siis asialle pitäisi tehdä, jos tämä video on nyt niin huono juttu??? Ollaanko vaan hiljaa ja esitetään tyhmää, kädet silmillä ja korvilla niin kuin tähänkin asti?
Ei se videon katsominen yhdenkään lapsen elämää pelasta.
Mitä jos vaikka av-mammatkin sen verran sivistäisivät itseään, että lukisivat aiheesta vähän kriittisemmin, muistakin lähteistä. Kun asiat eivät ole noin mustavalkoisia, on muitakin näkökulmia kuin Invisible Childrenin..
Ei kannata sokeasti uskoa kaikkea mitä netistä löytää.
etsiskelemässä katulapsia. Että sillain.
Mua ei kiinnosta tuntemattomien lasten kohtalot, se on voi voi... En antais sullekaan senttiäkään jos sun lapses olis kuolemansairas ja keräisit rahaa saadakses sen johonkin pelastavaan leikkaukseen. Käyttäisit kuitenkin rahat omiin juttuihis ja antaisit lapses kuolla. Jos siitä kirjoitettais lehdes niin räkäsisin sen päälle. Sellasiahan ihmiset on, haluavat vain hyötyä toisten hädästä.
Se Kony on jo maanpaossa melko pieneksi kutistuneen kannattajajoukkonsa kanssa. Tietysti olisi hienoa saada hänet vastuuseen hirmuteoistaan, mutta kotimaassaan hän ei ole vaikuttanut enää vuosiin. Siellä on nyt aivan muut ongelmat. Ottakaa asioista selvää.
IC:n tarkoitus on todellakin kerätä rahaa tuolla videolla, ja siitä rahasta ei ole aiemminkaan pennyt perille kuin pieni osa.
Käsi sydämelle, liikuttiko teitä muutenkaan siinä videossa mikään muu kuin se söpö valkoinen pikkupoika?
kyllä teitä nyt kusetetaan... "Nauravat matkalla pankkiin"
Ja etkö muka ole aiemmin kuullut lapsisotilaista, missä kuplassa ihmiset oikein elää??
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/120783-totaalinen-lyttays-kony-sumutuk…
Siksi että sieltä on löydetty öljyä! Presidentti Obama on jo syksyllä lähettänyt Ugandaan amerikkalaisia sotilaita.
Tälläisilla sääliä kerjäävillä videoilla vielä vääristetään tilannetta että voitaisiin mennä sotilaiden kera Ugandaan pelastamaan maan kansa.
Jos yhtään on katsonut vaikka Ylen 20.30 uutisia niin tästäkin asiasta olisit kuullut jo vuosia sitten. Ei todellakaan ole maailmanmenoa seuraavalle mikään uusi juttu.
Minua ihmetyttää näissä Kony-jutuissa myös se, että LRA:n nimestä käytetään englanninkielistä nimeä eikä vakiintunutta suomenkielistä Herran vastarinta-armeijaa.