Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen ystävä oli laihtunut 15 kiloa

Vierailija
09.03.2012 |

Parissa kuukaudessa. Olipa ihana huomata, että hän todella oli onnistunut. Puhuimme asiasta vuoden alussa ja hän tuntui olevan tosissaan.

Ja mikä parasta, hän valmisti ruuan joka oli iha perusruokaa, kanaa ja pastaa. Mutta lautanen täyttyi ensin salaatilla ja vihanneksilla ja lopuksi vasta lämpimällä ruualla.

Helppoa kun vain sen päättää. Olen todella iloinen hänen puolestaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hän on kilojensa kanssa kamppaillut pitkään ja syöminen on ollut suurin ongelma. Ja kyllä painon pudotus on hänelle ollut helppoa kun vain lopulta päätti puuttua syömisiin.

ap

Vierailija
2/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan päättää ja on sisua.

Laihdutetussa painossa pysyminen, se ei sitten olekaan yhtään helppoa. Siinä se koko homman vaikeus onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko dieettaaja? Vai miksi et pysy tuloksissa?

ap

Laihdutetussa painossa pysyminen, se ei sitten olekaan yhtään helppoa. Siinä se koko homman vaikeus onkin.

Vierailija
4/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jos sen tietäisin, en olisikaan läski.

Olen parhaimmillaan onnistunut pudottamaan 30 kg, se paino pysyikin n. 5v.

Kun ei niin ei. Sama juttu kuin tivaisi anorektikolta, miksi et saamarin pöljä syö.

Vian ei tarvitse olla iso jos se on pään sisällä.

Vierailija
5/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kun ei niin ei. Sama juttu kuin tivaisi anorektikolta, miksi et saamarin pöljä syö.

Vika on kuules täysin siinä mitä suuhus laitat, eikä missään muussa.

Vierailija
6/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vika on kuules täysin siinä mitä suuhus laitat, eikä missään muussa.

Ja anorektikoillakin siinä, mitä ne jättää laittamatta.

Vierailija
7/10 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkit, suklaa, mehut, limsat ja voileivät juustoinen pois-sekä peruna ja pasta ja porkkana välipalax tilalle ja annosten puolittaminen

t, karppaaja- 10 kg/ 6 kk

Vierailija
8/10 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin homma kusee aina siihen, että kun tulee huono päivä, puran kiukkuani ja ahdistustani syömällä huonosti. Pitäisi siis ensin opetella hallitsemaan tunnereaktioitaan ja sitä mitä ne aiheuttaa, ennen kuin yrittäkään suurempaa laihdutusrupeamaa.

Se on niin helppo sanoa että kaikki on kiinni vain siitä mitä suuhusi pistät. No, teknisesti ajateltunahan se on noin, mutta kun ihminen ei ole tekninen otus, pelkkä robotti, vaan tunteva olento. Kun tunteet hallitsee syömistä, niin niitä repsahduksia tapahtuu, vaikka 99,9% ajasta ymmärtäisikin että ei kannata repsahtaa. Sillä hetkellä kun maailma kaatuu niskaa tai vitutuskäyrä menee katosta läpi ei enää välitä paskan vertaa siitä mitä pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Julma totuus, mutta näin se ainakin mulla on...

Vierailija
9/10 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivonnaisia, rasvaista ruokaa, jäätelöä... Kun en ole syönnyt niitä tähänkään saakka. Liikuntaa olen lisännyt ja rouka-annokset on kohtuullisia, päivittäin n. 1200 kaloria. Mutta paino tuntuisi hiljalleen vaan nousevan. Surettaa.

Vierailija
10/10 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhainen kalorimäärä vähentää lihasmassaa ja rasvan osuus kehossa senkun vaan kasvaa vaikka näennäisesti paino putoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi