Kamalin ruoka mitä oot koskaan syönyt?
Mulla tulee ekana mielenä Skyr-merkkinen rahka, joka oli kuin olis laittanut lusikalla oksennusta suuhun.
Hyvänä kakkosena miehen mummin tekemä ruskea kastike, jossa oli niin paljon suolaa että kittasin vettä vielä seuraavana päivänä.
Kommentit (65)
Olen sushin suurkuluttaja, ja oltiin Japanissa miehen kanssa ja paikallinen tuttava päätti tilata meille paikallisia herkkuja. Kohteliaisuuttani yritin ja yritin, mutta en saanut alas, oksennus pyrki kurkkuun välittömästi.. Ruoka oli mädätettyä luumua ja jotain... Loppuja en halunnut edes tietää. Oks..
No onhan uuden maan ruuat toki eksoottisia, mutta tuo sun Oks... Näyttely on ihan naurettavaa wt-ämmäilyä jota tekee vaan jotkut einespitsalla elävät läskit.
Tiedoksesi, japanilaisten "mädätetty luumu" ei ole loppujen lopuksi yhtään sen erikoisempaa tai karmivampaa kuin suomalaiset suolakurkut. Samalla periaatteella ne tehdään. Vaatii vaan sen pari syömiskertaa että pääsee maun kanssa sinuiksi. Tosin sun kaltainen roiskeläppä-wt nyt ei takuulla anna millekään lenkkimakkaraa erikoisemmilla sitä toista kertaa...Sä taidatkin tuntea minut paremmin kuin minä itse, olen ravintolayrittäjä itsekin, niin ihan tuohon lenkkimakkara-vertaukseen en kyllä yhdy. Kiva jos sinulle maistuu kaikenlainen ruoka. :)
Kaikkea onnea ja menestystä vaan kebab-ravintolallenne! Vilpittömästi toivon että Ahmed, miehesi, onnistuu tällä ravintola-hankkeella! :)
Kalapyörykät. Kuivat, mauttomat pullat, joissa jotain. Kalan maku on saatu mahdollisimman kauheaksi tässä vatsantäyteaineessa (kunhan ne pysyy sisällä). Hauesta tehdyt vastenmielisimmat.
Sinappisilakat.
Sellainen viher-kellertävä kanakeitto.
Tilliliha.
Vierailija kirjoitti:
Toisena vaihtoehtona intialaisittain maustettu ruoka. Tuoksu oli voimakas ja maku aivan kammottava. Olin kylässä intialaisen perheen luona, joten en kehdannut olla syömättä.
Pidin vain sokerilla maustetusta riisivellistä, jota oli jälkiruokana.
Ei samperi mikä wt!
Ota seuraavalla kertaa ketsuppia ja Saarioisten lihapullapussi taskuun, kun joku kutsuu sut kylään...
Voi lol, vai ihan intialaista jouvuit mamma syymään! :D
Ei kaikki voi tykätä kaikista mauista, sehän on qivan selvää. Eihän sille mitään voi että joku maistuu pahalta. On niin sanotusti makuasia.
Neuvostoliittolainen tölkki borskeitto. Myös äitini (joka rakastaa borskeittoa) sanoi että meinasi tulla ylös.
Tuhatvuotiset munat. Maistui mun mielestä lähinnä homeelta.