Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin ruoka mitä oot koskaan syönyt?

Vierailija
22.01.2013 |

Mulla tulee ekana mielenä Skyr-merkkinen rahka, joka oli kuin olis laittanut lusikalla oksennusta suuhun.

Hyvänä kakkosena miehen mummin tekemä ruskea kastike, jossa oli niin paljon suolaa että kittasin vettä vielä seuraavana päivänä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanhenmaksaterriini. Kokeilin ravintolassa ja söin niin paljon kuin vain pystyin, mutta ei uponnut ei. Lähinnä se haju oli tyyliä viikon vanha oksennus.

sitten isoäitini keittämä kalaliemi (kermaan suurustettu, ruotoisista järvikaloista), anteeksi vaan mummi, mutta se oli myrkkyä.

no, järvikalat tyyliin isot hauet ja pienet ahvenet, ei niitä syö erkkikään.

Vierailija
42/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

intialaista ruokaa, tryffeliä risotossa ja muutenkin, hanhenmaksaa - jopa hapankaalta mitä tässä ketjussa ei olekaan vielä haukuttu:) Teemme siitä upeta ruokia ja usein!

Mun inhokki on pinaattikeitto. Se juontuu lapsuuden traumasta kun eskarissa pakotettiin syömään. Hajukin saa yökkimään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, järvikalat tyyliin isot hauet ja pienet ahvenet, ei niitä syö erkkikään.

ja minäkin. Ostan naapurilta haukea ja kuhaa, joskus myös ahvenia. Nam!

Vierailija
44/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te Vastaanväittäjät alatte aina jankkaamaan vastaan, jos kysytään mielipideasiaa? Jos joku ei tykkää borschkeitosta tai on saanut joskus pahaa sellaista, so not. Jos joku sanoo että ei pidä punaisesta, heti on kymmenen kommenttia 'olet väärässä punainenhan on ihana väri!'. Koska MINÄ pidän siitä kaikkien muidenkin on pakko pitää tai ovat VÄÄRÄSSÄ.

tuossa matkusteluketjussa oli kans noita "mä oon ainaki aina tykänny käydä Turkissa..."

Se EI tiettekö kiinnosta !

Vierailija
45/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon haistanut viikon verran auringossa vesipurkissa muhineita mädäntyneitä etanoita ja kesähelteellä metsässä pilaantuvaa ketunraatoa ja tää oli samaa luokkaa. Laatta meinas lentää jo hajusta.

Ei kuulostanut pahalta

Mutta asiaan, pahin ollut durio-hedelmä

Vierailija
46/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena vaihtoehtona intialaisittain maustettu ruoka. Tuoksu oli voimakas ja maku aivan kammottava. Olin kylässä intialaisen perheen luona, joten en kehdannut olla syömättä.

Pidin vain sokerilla maustetusta riisivellistä, jota oli jälkiruokana.

Ei samperi mikä wt!

Ota seuraavalla kertaa ketsuppia ja Saarioisten lihapullapussi taskuun, kun joku kutsuu sut kylään...

Voi lol, vai ihan intialaista jouvuit mamma syymään! :D

Kaikki ei vaan tykkää kaikesta. Mullakin tökkii intialainen ruoka jostakin syystä tosi pahasti. Sen sijaan tykkään kovasti esim. thaimaalaisesta, kiinalainenkin ok, sushi on parasta herkkua... Ja EN tarkoita että nuo MINUN mielestäni olisivat jotenkin erikoisia ruokia. Jonkun toisen mielestä todennäköisesti ovat jos intialaisenkin syömättömyys on wt-merkki.

Vierailija
47/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaperunasoselaatikko. Se harmaa ja totaalisen mauton perunamuusin tapainen (ja siellä täällä yksi jauhelihan hippu) olisi vielä väkisin tunkemalla mennyt alas, mutta sitten kun siellä oli aina juustoylläreitä, eli muusin seassa sitkeitä juustosiivuja. Juusto on siis hyvää noin muuten muttei tuossa kammotuksessa.

Broileririsotto. Myöskin totaalisen mautonta ja limaista "riisipuuroa", jossa oli sitkeitä kananpaloja ja hernemaissipaprikaa.

Italianpata. En osaa eritellä mikä tässä tökki. Mautonta ei ollut, mutta maku/haju valitettavasti oksetti.

Vierailija
48/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miltä se ensin tuntui, kun ei ollut tietoa aterian todellisesta sisällöstä? Voisi ajatella, että moni ruoka on hyvää kun sitä vaan syö, kunnes saa tietää, että sehän olikin ylämäkeen hyytynyttä kollikissaa. :)

Aikoinaan isä teki hyvää ruokaa, jossa oli tonnikalaa, juustoa ja jotain muuta. Söin sitä hyvällä ruokahalulla ja kysyin, että mitä tämä varsinaisesti on. Oli kuulemma myös simpukoita. No, sitten se tietysti lakkasi olemasta hyvää, kun ajatuksiin nousivat limanuljaskat. :)

[/quote]

Tuli sellainen olo kun söisi kumista mudassa pyöriteltyä kalaa. kamalintahan siinä oli kun sai tietää todellisen lihan alkuperän. Voin kertoa, että tuli kakoiltua useampi kuukausi aina kun näki koiran.

Vierailija
49/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertakaikkiaan osaa kokata. Aina menee joku vituilleen ja lopputulos on sama kun söisi jätteitä ravintolan bioastiasta :DD

Vierailija
50/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus "pakon edessä" olen joutunut syömään laatikoita sekä muita mikrovalmiita ruokia, myös jotain mukaparempaa ja kalliimpaa kokkikartanon (?)valmisruokia.

Hyi helkkari, miten kukaan pystyy syömään moista sontaa???

Vierailija
51/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sushin suurkuluttaja, ja oltiin Japanissa miehen kanssa ja paikallinen tuttava päätti tilata meille paikallisia herkkuja. Kohteliaisuuttani yritin ja yritin, mutta en saanut alas, oksennus pyrki kurkkuun välittömästi.. Ruoka oli mädätettyä luumua ja jotain... Loppuja en halunnut edes tietää. Oks..

No onhan uuden maan ruuat toki eksoottisia, mutta tuo sun Oks... Näyttely on ihan naurettavaa wt-ämmäilyä jota tekee vaan jotkut einespitsalla elävät läskit.

Tiedoksesi, japanilaisten "mädätetty luumu" ei ole loppujen lopuksi yhtään sen erikoisempaa tai karmivampaa kuin suomalaiset suolakurkut. Samalla periaatteella ne tehdään. Vaatii vaan sen pari syömiskertaa että pääsee maun kanssa sinuiksi. Tosin sun kaltainen roiskeläppä-wt nyt ei takuulla anna millekään lenkkimakkaraa erikoisemmilla sitä toista kertaa...

Vierailija
52/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mämmi ja kiinalaisen ravintolan black bean sauce, joka oli niin suolainen että nälästä huolimatta en voinut syodä

Vierailija
53/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt pilaantunutta ruokaa monesti, ja se on oksettavinta mitä on.

Kerran epähuomiossa tein spagetin, joka unohtui hellalle. Söin sitä ja jauhelihat olivat jo ehtineet pilaantua. Ristus se oli kammottavaa ja laatta lensi.

Savuahvenia en pystynyt syömään yli viiteen vuoteen, kun olivat menneet pilalle helteessä. Savun maku oli niin voimakas, että en tajunnut heti homman nimeä.

Näitä lähelle pääsee vain mädätetyt ruoat, joita en kovin helposti saa kurkusta alas. Se japanilainen mätä soija, josta tehdään lukuisia herkkuja, on vastenmielistä. Ei siitä sentään oksu lennä kuitenkaan.

Vierailija
54/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan hyvää, mutta niin suolaista, että ei pystynyt juuri ruokalusikallista enempää nielemään.

Vierailija
55/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- länsi-suomalainen perinneruoka pastanttipuuro, on kuin liisteriä nielisi

- islanninmatkalla lautasella eteen tulleet kokonaiset lampaan silmät :-o

- joku kaukoidän ruoka jonka kalakastike maistui ihan umpimädältä kalalta

- kaikki kitkerät ja katkerat maut, esim. campari tai stroh, kirjaimellisesti kuin oksennusta

Vierailija
56/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain papuhässäkkää, johon kippasi mitä mieleen tuli, mm. purkillisen papuja ja purkillisen herkkusieniä suola-lisäaineliemineen kaikkineen ja jotain satunnaisia mausteita (kuten lisää suolaa), jotka eivät kokonaisuuteen mitenkään sopineet. Joukossa taisi olla vielä raa'aksi jäänyttä sipulia ja ruoka tarjoiltiin haaleaksi jäähtyneenä.

Maistoin ehkä pari lusikallista ennenkuin meinasi tulla yrjö ja oli pakko antaa periksi. Siitä huolimatta jouduin pariin kertaan yöllä heräämään juomaan kun tuli niin jano.

Liika luovuus + kokematon ruoanlaittaja on useimmiten yhdistelmä, mistä ei seuraa mitään hyvää. En huippukokki ole itsekään, mut tajuan sentään noudattaa orjallisesti ohjeita, joten saan useimmiten aikaiseksi jotain, jota muutkin pystyvät yökkimättä syömään.

Vierailija
57/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sushin suurkuluttaja, ja oltiin Japanissa miehen kanssa ja paikallinen tuttava päätti tilata meille paikallisia herkkuja. Kohteliaisuuttani yritin ja yritin, mutta en saanut alas, oksennus pyrki kurkkuun välittömästi.. Ruoka oli mädätettyä luumua ja jotain... Loppuja en halunnut edes tietää. Oks..

No onhan uuden maan ruuat toki eksoottisia, mutta tuo sun Oks... Näyttely on ihan naurettavaa wt-ämmäilyä jota tekee vaan jotkut einespitsalla elävät läskit.

Tiedoksesi, japanilaisten "mädätetty luumu" ei ole loppujen lopuksi yhtään sen erikoisempaa tai karmivampaa kuin suomalaiset suolakurkut. Samalla periaatteella ne tehdään. Vaatii vaan sen pari syömiskertaa että pääsee maun kanssa sinuiksi. Tosin sun kaltainen roiskeläppä-wt nyt ei takuulla anna millekään lenkkimakkaraa erikoisemmilla sitä toista kertaa...

Sä oot liian ilmeinen provoilija. Köyhä elämä? Se se on paljon pahempaa kuin wt.

Vierailija
58/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidatkin tuntea minut paremmin kuin minä itse, olen ravintolayrittäjä itsekin, niin ihan tuohon lenkkimakkara-vertaukseen en kyllä yhdy. Kiva jos sinulle maistuu kaikenlainen ruoka. :)

Vierailija
59/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala-allergisen vaihtoehto oli koko kouluvuoden kala-aterioiden korvikkeena pakastettu tilliliha. Kerran keitetty iso kattilallinen, josta sitten sulateltiin minulle oiva annos klimppistä tillilihaa.

Vierailija
60/65 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ala-asteella oli sellaisia pääkalloa muistuttavia pihvejä, jotka oli tehty jostain jauhetusta kananpojasta, se hajukin oli niin järkyttävä. Mua etoo vieläkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi