Onko miehelläsi alkoholia kotona varastoituna,
Kommentit (27)
pullo erilaisia alkoholijuomia kaapeissa. Ei varsinaisesti piilossa.
Arvaan että niiden arvo alkossa olisi noin........ 2100 - 2300 €. Kyse siis muistakin kuin olutpulloista ;).
Tänä vuonna en ole kyllä yhdestäkään pullosta ottanut pienintäkään tömpsyä, mutta yksi pullo on tullut lisää.
Meillä ei yleensä koskaan ole enempää kuin sen verran, mitä kerralla juodaan pois.
Kaapista löytyy rommia, viskiä, viina, kuoharia, siideriä ja kaljaa.
Huvikseen ne tuolla kaapissa on ja jos sillä on mitään merkitystä niin tänä vuonna olen kerran juonut alkoholia.
Konjakkia on varastoituna hänellä. Mulla onkin sitten vermuttia, viskiä ja liköörejä. Viinit ja rommit on yhteiseen käyttöön tarkoitettuja.
Meillä "meillä" on alkoholia baarikaapissa, ihan vaan siks että joskus on kiva ottaa hömpsyt.
Suurimmaksi osaksi lahjaksi saatuja väkeviä, jotka eivät meille maistu. Monet pulloista on olleet kaapissa vuosia.
Viiniä, kaljaa ja siideriä vaan juodaan :P
Aina on viiniä ja kuoharia viinikaapissa ja olutta jääkaapissa. Viinaa löytyy, kuten myös viskiä ja konjakkia.
Miksi, no siksi, että sitä voisi juoda tai tarjota jos siltä tuntuu. Harvemmin meillä kyllä niitä kirkkaita juodaan.
miksi miehelläni? Kyllä ne ihan yhteisiä on, vaikka olenkin suurimman osan ostanut kauppareissullani.
Ja toiseksi miten niin varastoituna? Onko teillä maito jääkaapissa varastoituna?
Kysymyksen esitäjällä täytyy olla vääristynyt suhde alkoholiin.
Erilaisia väkeviä juomia, liköörejä, viiniä kymmeniä litroja, olutta, siideriä...
Baarikaappia ei meillä ole, mutt anuo säilytetään ihan muuten kaapissa tai kellarissa, riippuen juoman vaatimasta säilytystilasta. Ja ihan sitä varten ovat että niitä sitten tarvittaessa on siinä kohtaa kun jotain tekee mieli.
Meillä on myös ruokaa varastoituna sekä pakastimeen että kuiva-ainekaappeihin. Toki on myös vihanneksia viileäkaapissa. Ja ne ovat siksi että voidaan laittaa ruokaa ja syödä.
Saa niitä jouluisin ja välillä synttärilahjaksikin. Joskus laivalta ostetaan itse jotan erikoista. Juodaan tosi vähän ja harvoin, siksipä sitä alkoholia on kertynytkin paljon.
Baarikaappi täys. Monet pulloista ovat olleet siellä vuosia. Mä en juo viinaa oikeastaan koskaan, mies ottaa viskihömpsyt silloin tällöin = kerran viikossa.
on tällä hetkellä ehkä 200 pulloa punkkua, +20 pulloa samppanjaa, erilaisia väkeviä noin 20 litraa, olutta muutama tölkki.
Juomat on itse ostettu ja jotain on liikelahjoina saatu. Mies juo punkkua joskus, olutta useammin, ja samppista juodaan yhdessä muutaman kerran vuodessa.
Ei asu janoista väkeä tässä talossa.
Miehelläni! Ei meillä ole kummallakaan mitään ihme yksityisiä varastoja mitään tuotteita. Onko jollain? Kyllä kaikki meidän ruoka- ja juomatarvikkeet on ihan yhteisiä ja ne on tarkoitettu käytettäviksi.
Ihan uskomaton kysymys. Ja kysyy vielä miksi? No eiköhän ne ole juotavaksi tarkoitettu jos sellaisia kerran on hankittu?
Konjakkipullo löytyy keittiön alakaapista, olutta jääkaapista ja punaviinipullo yleensä mikron vierestä.
Miksi? No siksi, että ne joskus maistuvat niin kovin hyviltä.
Miksei olisi?
Pitääkö se kaikki lahjatavara ja ulkomaan tuliaiset sitten muka juoda?
Meillä on täysi kaapillinen viinaa,
enemmän ja vähemmän laadukasta tavaraa, avaamattomia sekä avattuja puteleita.
Lisäksi meillä on tapana tehdä oman puutarhan sadosta viiniä. Sekin on varastoituna kotona. Niitä pulloja annetaan myös lahjaksi.
Aina on viiniä ja kuoharia viinikaapissa ja olutta jääkaapissa. Viinaa löytyy, kuten myös viskiä ja konjakkia. Miksi, no siksi, että sitä voisi juoda tai tarjota jos siltä tuntuu. Harvemmin meillä kyllä niitä kirkkaita juodaan.
Kun ei ole alkoholiongelmaa, niin voi pitää baarikaapissa mitä vaan.
on yhteisesti vitriinissä muutama pullo, tuliaisia tai lahoja tms.