Norjalaiset suuttuivat kun hotellissa ei ollut muita norjalaisia :O
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012022415247027_ma.shtml
Jo on aikoihin eletty. Mua ei todellakaan haittaa vaikka hotellissa olisi muita suomalaisia, mutta ei myöskään haittaisi vaikka ei olisi muita meidän lisäksi.
Ensinnkäkään en ole lähtenyt ulkomaille suomalaisia tapaamaan:)
Kommentit (10)
mutta etelänmatkoilla olen ollut huomaavinani että Tjäreborgin reissuilla suomalaisten vähäisyys muihin pohjoismaalaisin nähen hotellissa on pelkästään hyvä juttu. Kukaan ei örvellä ja kaikilla on kivaa.
mutta etelänmatkoilla olen ollut huomaavinani että Tjäreborgin reissuilla suomalaisten vähäisyys muihin pohjoismaalaisin nähen hotellissa on pelkästään hyvä juttu. Kukaan ei örvellä ja kaikilla on kivaa.
Suosiiko lapsiperheet eniten aurinkomatkoja ja finnmatkoja.
Tjäreborg on kuitenkin ihan menestynyt ja suosittu matkatoimisto. Yhtä luotettava kuin nuo edellämainitut.
Me ollaan nyt lähdössä ekaa kertaa tjären matkalle. Saas nähä minkälaista on;)
ap
leirintäalueilla norjalaiset leiriytyvät maanmiestensä viereen, hauskaa katsella kun heillä omat systeeminsä, esim. pitävät illan pimetessä ajovaloja päällä jotta erottuvat :)
Tykkään heidän välittömyydestään , ei ole niin paljon suomalaista kyräilyä ja tiukkapipoisuutta muiden asioita ja valintoja kohtaan kuten tämän ketjun aihe jo sen suomalaisuudesta kertoo :)
Kuinka monta kertaa olenkaan istunut hotellipäivystyksillä ja kuunnellut suomalaisten asiakkaiden valitusta siitä kun hotellissa ei ole muita suomalaisia, että se siitä.
ei ole koskaan ollut muita suomalaisia ikävä hotellissa ollessa. Pärjäisimme hyvin myös ilman joidenkin naapurimaiden kansalaisia, mutta norjalaisista ei ole pahaa sanottavaa, heidän kanssaan on helppo tulla toimeen eivätkä aiheuta yleensä häiriötä.
Onko kukaan koskaan selittänyt miksi kaipaisi sinne muita suomalaisia?
Kuinka monta kertaa olenkaan istunut hotellipäivystyksillä ja kuunnellut suomalaisten asiakkaiden valitusta siitä kun hotellissa ei ole muita suomalaisia, että se siitä.
vai rajoittuuko joihinkin tiettyihin maihin ja kohteisiin?
No jotkut ovat laumasieluja ja hakevat ehkä turvaa jos eivät ole koskaan ennen matkustaneet:)
Suosiiko lapsiperheet eniten aurinkomatkoja ja finnmatkoja.
Tjäreborg on kuitenkin ihan menestynyt ja suosittu matkatoimisto. Yhtä luotettava kuin nuo edellämainitut.
Me ollaan nyt lähdössä ekaa kertaa tjären matkalle. Saas nähä minkälaista on;)
ap
ja semmosessa Tjären Sunwing resortissa. Aivan mahtavia paikkoja. Taitaa Tjäre vaan olla skandinaviassa niin vahva tekijä, että suomalaiset siksi sen omissa hotelleissa selkee vähemmistö.
olis vaan tyytyväinen kun ei ole hotellissa muita saman maan kansalaisia:)