Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein pesette lapsenne hiuksia?

Vierailija
08.03.2012 |

Mä olen pessyt sampoolla aika harvoin 4-vuotiaan tyttäreni hiuksia, mutta nyt kuulin parturilta, että niitä pitäisikin olla pesemässä usein, koska lapset hikoilevat päästä ja se hiki sitten aiheuttaa karstaa, joka tukkii koko päänahan. Että lapsen hiukset ovatkin hamppuiset ja kuivat liian vähän pesemisen vuoksi, ei liiallisen. Kuulostaa loogiselta. Miksihän aina sanotaan, ettei lasten hiuksia tarvitse juurikaan pestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on sekä 2-vuotiaiden kanssa että nuorten miesten, jotka kyllä itse peseytyvät.

Lapsillani on erittäin tiheä tukka, päänahka kyllä alkaa haista hiestä, liasta, hiekasta, talista. Joka päivä hu3uhdellaan suihkussa vedellä, mutta samppoopesu siis noin 2pv välein.

Vierailija
2/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten shamppoolla, sillä Natusanin Top to toella. Lapseni on alle 2-vuotias, mutta hänellä on paljon tukkaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaan tukka pestään shampoolla ehkä parin viikon välein. Kesällä pitää kyllä pestä huomattavasti useammin, kun hiekka pöllyää ja hiki lentää.

Vierailija
4/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 13v. joka päivä.pesen itsekin joka päivä.

Vierailija
5/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaan tukka pestään shampoolla ehkä parin viikon välein. Kesällä pitää kyllä pestä huomattavasti useammin, kun hiekka pöllyää ja hiki lentää.

Oma kampaaja sanoi, että hiukset (aikuisen) pitäisi pestä kahdesti viikossa.

Vierailija
6/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa tai kahdessa,kesällä hikitilanteen mukaan ainakin huuhdellaan vedellä. Vauvalla pelkällä vedellä huuhtelen kerran viukossa tai tarpeen mukaan.

Vierailija
7/7 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset tottuvat jatkuvaan pesuun ja alkavat näyttää likaisilta nopeasti jos niitä joka päivä pesee. Mä itse pesen kaks kertaa viikossa ja pesen lasteni hiukset todella harvoin. Hyvännäköiset, puhtaan tuoksuiset hiukset meillä kaikilla on. Ei missään nimessä joka päivä hiusten pesua millään kaksivuotiaalla, vedellä suihkuttelu päivittäin riittää!