Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua!Kiire!!

16.11.2005 |

Kertokaa nyt pian kokemuksianne inseminaatiosta! Huomenna olis jo aika ja kaikki kävi niin äkkiä!! Oletteko tulleet heti raskaaksi? Sattuuko se? Onko siinä riskejä??

Minä kun aina luulin, että se raskaaksi tulo olisi niin luonnollinen juttu ja joku päivä vaan huomaisin, että menkat olis myöhässä. ... ja nyt sitten mua aletaan sorkkia jollain katetrilla kohtuun asti!! Sattui jo niin pirusti se tutkimus, kun tutkittin onko munatorvet auki. Olihan ne, mutta kipulääkkeestä huolimatta huusin tuskasta! Silloin ajattelin, että mitäs se synnyttäminen sitten liekään.... ja huomenna sorkitaan taas. Hitto! Mutta alan jo olla siinä iässä ettei oikein uskalla enää odottaa luomun toimivuutta...kun ei ole toiminut tähän asti. Samalla saadaan selko mieheni sperman laadusta.

Myös IVF:stä saa laittaa kokemuksia. Kuinka inhottavaa se sitten liekään.

Sekin mietityttää, että puututaanko tässä nyt liikaa luontoäidin puuhiin. (En olisi kyllä ikinä uskonut, että minä sitäkin rupean miettimään! Mutta ensin joutui lääkärin aikaa odottaan kauan ja sitten kaikki insemit tulee niin äkkiä! Hyvä kun olen miehelle kerinnyt kertomaan, että sulla voi olla sitten jälkikasvua elokuussa)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli edellisessä kierrossa eka inssi, eikä se ollut kummoinen toimenpide.

noin neljä tuntia ennen inseminaatioon varattua aikaa piti toimittaa siittiöt käsiteltäviksi.

toimenpiteeseen tullessani ensin lääkäri katsoi follikkeleiden tilanteen ultralla, sitten se laittoi sellaisen " levittimen" , ja sitten ne siittiöt. levitin tuntui inhottavalta, eipä muuta. vähän sama fiilis, kun papakokeen otossa, ei sattunut, se katetri on NIIN ohut.

perjantaina olis sitten uus inssi.. eikä toimenpide jännitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla