Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko teillä iPhonessa googlen kuvahaku?

Vierailija
08.03.2012 |

Mulla tökkii iPhonen nettikäytössä ainoastaan yksi asia: Googlen kuvahaku! Se ei vaan toimi mun puhelimessa kunnolla! Kuvia ei jostain kumman syystä pysty valitsemaan, kuvasivuja ei pysty selaamaan & liu'uttamaan, kuvia ei pysty zoomaamaan... Tavallinen google-haku toimii kyllä ihan normaalisti, vain kuvat ja kuvahaku tökkii.

Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa vai onko tämä vain mun puhelimessa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koetin kuvahaulla erilaisia runokuvia. Ei toimi!

Vierailija
2/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin saman ongelman mullakaan ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tähän asti kuvitellut että tuo vika on vain mun puhelimessa! Mut sehän taitaakin olla iphonen perusvika! Mitenköhän sen vois korjata?

Vierailija
4/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kironnut tätä siitä asti kun syksyllä tän ostin. Kun valkkaa kuvan suurennettavaksi, se antaa edellisen. No, ei siinä ehkä sinänsä mitään kun ton oppii, mutta kun seuraavalle sivulle liu'utettaessa ei anna valita enää mitään! Lisäksi kuvasta ei pääse pois kuin menemällä takaisin perushakuun, ei mene ollenkaan takaisin kuviin... Tosin en ole kokeillut tänpäiväisen päivityksen jälkeen mutta tuskin se mitään tälle ongelmalle teki kun oli suunnattu kai akun kestoa pidentämään. Ärsyttävää!

Vierailija
5/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Apple ole jo korjannut tätä vikaa? Luulisi sen olevan ihan yleisessä tiedossa! Vai voiko joku sanoa, että just hänen iPhonessaan tätä vikaa ei ole ollenkaan?

Vierailija
6/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan toimi:/

Vierailija
7/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselle on läppärissä tullut eniten virushyökkäyksiä juuri googlen kuvahakemistosta niin en ole uskaltanut sitä iphonessa edes käyttää.

Vierailija
8/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan mistään virusturvasta iPhonelle, kerro toki lisää... Jännä kyllä että mitään muuta vikaa ei sitten ole kuin tämä Googlen kuvahaku...

Vierailija
9/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa tuollainen teinipuhelin

Vierailija
10/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiaa ei kukaan saa mua ostamaan, ikinä! Toimimaton Googlen kuvahaku on pientä verrattuna siihen, että puhelin tökkii kokonaisvaltaisesti koko ajan. Täytyy etsiä kuvat jollakin muulla kuin iPhonella...

Ihmettelen kyllä, ettei Apple ole korjannut vikaa päivityksissään - eikö tää vika ole sit heidän mielestään korjauksen arvoinen?

Vierailija
11/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin jo että olen ainoa ja että mun puhelimessa on jotakin vikaa!

Vierailija
12/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiaa ei kukaan saa mua ostamaan, ikinä! Toimimaton Googlen kuvahaku on pientä verrattuna siihen, että puhelin tökkii kokonaisvaltaisesti koko ajan. Täytyy etsiä kuvat jollakin muulla kuin iPhonella...

Ihmettelen kyllä, ettei Apple ole korjannut vikaa päivityksissään - eikö tää vika ole sit heidän mielestään korjauksen arvoinen?

Lumia taitaa olla ainoa puhelin joka ei töki.

Vierailija
13/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen pikkukiusaa Androidin kilpailijalle. En ole kokeillut googlen kuvahakua, mutta osaan kuvitella tuollaista.

Aina PC-maailmassa on tehty tuollaista jäynää kilpaileville firmoille. Eiköhän se kuulu pelin henkeen. Tuskin on sellainen vika, johon Applen kannattaisi kauhean aktiivisesti puuttua. Keksivät heti kuitenkin toisen ongelman.

Mikään ei edellytä, että google tekee sovelluksensa kaikilla alustoilla toimivaksi. Jos toimimattomuus tuo jotain pientäkin liiketoiminnallista hyötyä ja riittävän pienenä pysyy vain häiriönä eikä vähennä googlen kiinnostusta, se kannattaa jopa tehdä toimimattomaksi sille kilpailijan vehkeelle.

Vierailija
14/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... miehellä HTC!

Vierailija
15/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa Nokiaan ja jättää tuollaiset leikkipuhelimet teineille. Yrityksetkin on viimeisimmän tiedon mukaan siirtymässä Lumiaan

Vierailija
16/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis en ymmärrä mitä toimintoa ap ei saa toimimaan. Onhan tuo kuvahaku vähän erilainen iPhonessa kuin vaikka läppärillä Firefoxilla, mutta mä pystyn kyllä liu'uttamaan eli selaamaan kuvasivuja. Zoomaamaan pystyy, kun painaa ensin "Täysikokoinen kuva".

Vierailija
17/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi Google-haku toimii loistavasti, mutta kuvahaku ei. Jotenkin koko kosketusnäyttö on ihan tunnoton, niitä kuvasivuja ei pysty liu'uttaan eteenpäin, joskus kuvia ei saa koskettamalla valittua tai sit kun valitsee, valikoituukin väärä kuva kuin alunperin haluttu.

Mut nokialaista en ainakaan enää koskaan aio hankkia. On tää iPhone sentään muuten niin sujuvakäyttöinen ja toimiva; olen saanut vuosien aikana tapella ihan tarpeeksi Nokian puhelimien kanssa sekä puhelin- että nettikäytössä!

Vierailija
18/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tavalliseen googleen hakusanaksi kuvahaku. Valitse ensimmäinen linkki ja käytä sitä kuvahakua.

Vierailija
19/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuvahaun toimimaan vähän paremmin kun valitsin kuvasivun alalaidasta mobiilihaun sijasta klassisen Google-haun. Kokeilkaapa!

Tällä tavalla niitä kuvia pystyy valitsemaan, mutta ainoa haitta on se, että ainoastaan ensimmäinen kuvasivu näkyy. Eli vaikka vaihdat seuraavalle sivulle, näkyvät koko ajan vain ne ekan sivun kuvat! Aika mielenkiintoista sinänsä...

Vierailija
20/23 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuvahaun toimimaan vähän paremmin kun valitsin kuvasivun alalaidasta mobiilihaun sijasta klassisen Google-haun. Kokeilkaapa!

Tällä tavalla niitä kuvia pystyy valitsemaan, mutta ainoa haitta on se, että ainoastaan ensimmäinen kuvasivu näkyy. Eli vaikka vaihdat seuraavalle sivulle, näkyvät koko ajan vain ne ekan sivun kuvat! Aika mielenkiintoista sinänsä...

kyllä eri kuvat eri sivuilla.

T: 21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä