Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten pärjää yh, jos osa-aikatyöstä saa palkkaa 800-1000 euroa kuussa.

Vierailija
08.03.2012 |

onko ketään joka tietää? mitä tukia saa kelalta, jos on osa-aika duunissa? saako ehkä soviteltua työmarkkinatukea tuohon 800-1000 euroon? viikkotunnit n.15-25h/ viikossa.

saako korotettua lapsilisää? entä jos tulot noin pienet, saako toimeentulotukea? onko ketään, joka tietää?

pääsisin parempipalkkaiseenkin työhön, mutta se 3-vuoro työtä, ja koska olen yksin, haluan mieluummin antaa aikaa lapsilleni ja tämä pienipalkkainen työ mahdollistaa sen.

tietoa otetaan vastaan, kiitos...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla?

Vierailija
2/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistuki on se ensimmäinen. Sitä ei saa paljon, mutta pieni lisä se kuitenkin tuohon on. Asumistukea saatat kyllä saada siihen parempipalkkaiseen työhönkin.

Sen lisäksi voit saada soviteltua työmarkkinatukea, mutta tuo palkkasumma alkaa olla siinä rajalla, että tukea ei enää makseta.

Sossun tuki taas riippuu noista kahdesta edellisestä. Todennäköisesti sitä ei kuitenkaan enää tippuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis pärjätä mä ja lapset kuussa..? pitänee viel kysyä kelasta. ap

Vierailija
4/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saathan sä lapsilisät ja elaritkin. Ne jo kahdesta lapsesta n. 600e

Vierailija
5/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on kaksi omaa lasta joten hoidossa kaksi lasta. käteen minulle jää n.800e/kk ja tuosta vielä ostan ruoat ja askartelutarvikkeet yms. myös hoitolapsille.

Asumistukea saan niin ,että itselle jää maksettavaksi vain parisataa kuukaudessa.

Sitten tietty lapsilisät.

Sillä on pärjätty. Soskustakin saattaisi jotain saada?

En ole koskaan "alentunut" hakemaan. Syksyllä esikoinen lähtee eskaan joten saan vielä kolmannen lapsen hoitoon jolloin vähän tulot paranee.

Vierailija
6/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon kela maksaa niitä? kiitos vastauksista.ja paljon se korotettu lapsilisä onkaan...?

Vierailija
7/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pärjään. Palkka juurikin tuon tonnin luokkaa.

En viitsi tähän laittaa mitään tuki juttuja,mutta soita kelaan tai käy niitten sivuilla laskurilla laskemassa asumistuki.Saatat yllättyä:)

Vierailija
8/8 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon kela maksaa niitä? kiitos vastauksista.ja paljon se korotettu lapsilisä onkaan...?

minimielari noin 150 eur/lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme