Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+5, "säälittelyt" suututtaa! Argh!

Vierailija
08.03.2012 |

Pakko avautua. Parhaillaan on menossa rv 40+5, ensimmäistä lastani odtan, ja tekisi niin mieli kiehua kiukusta. Koko ajan joku on soittamassa ja kyselee, että jokojoko... erehdyin eilen vastaamaan anopin puheluun, vaikka mietin kauan että vastaanko. Anoppi toisessa päässä sanoi oikein surkealla äänellä, että "niin, se on teillä nyt raskasta aikaa koettaa kestää, eihän tässä tilanteessa oikein mitään voi".

Missä tilanteessa? Kuka sanoi, että lapset syntyvät viimeistään laskettuna päivänä? V*tuttaa joo, ettei ole vielä syntynyt eikä ole mitään merkkejäkään, mutta en nyt vielä ihan koe, että sääliä kaipaisin.

Joo oli pakko purkautua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen saanut sen käsityksen, että ennen käynnistettiin paljon herkemmin ja aiemmin. Ehkä anopinkin aikana?

Monille tuntuu olevan pöyristyttävää, kuinka kauan nykyisin odotetaan.

Vierailija
2/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kun olet 1kk lasketun ajan jälkeen synnyttänyt alakautta sun esikoisesi 7038g 62cm niin vois anoppi hymyillä sun rikkotuneelle persereiälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen. :D Jos et vastaa niin soittaja soittelee suvun läpi että nyt taitaa olla SE HETKI.

Meillä syntyi 41+6. Ei todellakaan ole tarvetta sääliä. Ota rennosti viimeiset päivät. :)

Vierailija
4/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut vaan kaikille kyselijöille kuinka ihanaa kun vielä saa pitää hetken tätä mahaa tai että vielä hetken se elämänmuutos antaa odottaa itseään ja vielä että nyt aiot ottaa todella rennosti ja "ILMOITAN KYLLÄ kun se lähtö tulee, siihen asti lepäilen ja kerään voimia synnytykseen joten saisinko rauhan THANKS!" :D

Vierailija
5/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhosin myös tota, otti ihan sikana hermoon kaikki kyselyt ja soittelut.

Muutenkin päässä viirasi ja olo oli tukala, halusin vauvan jo ulos, en tosiaan kaivannut mitään voivotteluja ja uteluita. Tiedän että kukaan ei pahaa tarkoittanut, mutta kyllä se kyrpi.

Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakkonen syntyi 40+6. Etukäteen emme sanoneet kenellekään laskettua päivää, koska tiesin että en kestäisi noita kyselyitä! Työpaikalla laskivat ilmeisesti koska piti syntyä äitiyslomalle jäämisestä ja sieltä tuli kyllä kyselymaileja joihin en vastannut.

Voin hyvin ja nautin raskaudesta vaikka yli menikin. En oikeasti tajua mitä ihmiset ajattelevat, kyllä syntymästä sitten tiedotetaan kun se on tapahtunut. Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisenme syntyi rv 41+6 ja se joko joko-soittelu alkoi jo pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Suvun vauvat kun ovat aina syntyneet etuajassa kuulemma. Huh kun oli rasittavaa... Kuopuksen odotusaikana en kertonut kellekään tarkkaa laskettua aikaa.

Tsemppiä loppuodotukseen!

Vierailija
8/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pakko jaksaa tsempat, kiitos kannustuksista! :) Puolitoista viikkoa enää tai riippuen käynnistelläänkö viikonloppuna. Ärsyttää vaan, kun etenkin anoppi puhuu siihen malliin ihan kuin olisi jotain pahaa tapahtunut ja että maailma tippuisi alta justiinsa.

Tosin en ymmärrä, miten neljä lasta synnyttänyt nainen voi olla niin pihalla raskauden kulusta/kestosta yms. ja kysellyt koko odotusajan tosi typeriä juttuja, mutta huh. Joo ei kun synty viikko sitten, mutta unohdettiin kertoa sulle...

Vierailija
9/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sen verran napakka, että loppui lyhyeen, kun sanoin aina, että kyllä me kerrotaan kun on syntynyt, ei tarvi kysellä.

Syntyi sitten 42+1, että olisi ollutkin liian pitkä aika kuunnella harmitteluja ihmisiltä, jotka ei oikeasti tiedä yhtään, miltä minusta tuntui.

Vierailija
10/10 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin vaimolla oli la viime viikolla ja mä sinnittelen, etten kysyisi onko kaikki ok. Ajattelen heitä kuitenkin päivittäin. Tilanne kun voi olla mikä vaan, vaikka kuollut lapsi synnärillä tai mitä tahansa. Joten nyt muistan kiltisti oottaa, eiköhän se isukki kerro sitten kun haluaa/ehtii/muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän