Changen liivikoot vitsejä!
Hah hah! Siellä C-kuppi vastaa normaalia A-kuppia. Voi sitten pienirintaisetkin kuvitella olevansa rintavia ;)
Kommentit (12)
Mulla Changen liivit on kyllä ihan sen kokoiset kuin muillakin merkeillä, eli 70A. Tykkään etenkin t-paitaliivistä, olen vakiokäyttäjä, ostan aina beigenä ja mustana niitä. Eikös se ole ranskalainen merkki, eli voi olla niukahko?
Kupit eivät ole niin syviä, kuin joillain muilla. Rinta mahtuu kuppiin kokonaan ja tulee hyvin tuetuksi.
70C on kokoni Changen liiveissä - sama kuin esim. Triumphin liiveissä.
mulla on 70D koko kaikissa liiveissä, ja merkkeinä paitsi Change myös mm. Marlies Dekkers, Chantelle ja Valisere.
Mulla on oikein sopivat Changen liivit kokoa H. Ostin toisen merkin liivit kokoa H/I, mutta ovat hieman liian pienet. Harmittaa.
Ympärysmitta molemmissa sama.
Hah hah! Siellä C-kuppi vastaa normaalia A-kuppia. Voi sitten pienirintaisetkin kuvitella olevansa rintavia ;)
Enkä ole huomannut että paljoa muuttuisi esim Lindexiin jos vertaa. Kyllä sieltäkin täytyy se 70ympärys etsiä. Tosin kuppikokoa ei meinaa löytyä kun jostain syystä 70ympärykselle löytyy enimmäkseen jotain a:ta ja b:tä.
Minä ilahduin, että jopa minäkin löysin kerrankin tarpeeksi ison kupin kun menin sovittamaan changen J-kokoa. Ei onnistunut, oli liian pieni. Ei sitten löytynytkään tarpeeksi isoa kokoa, vaikka kirjaimia riitti
Olin opiskeluaikana töissä sekä naistenvaate- että kenkäliikkeissä, ja törmäsin molemmissa samaan ilmiöön: on olemassa naisia, joille vaatteen tai kengän kokomerkinnällä on suurempi merkitys kuin istuvuudella.
Osa naisista haluaa väkisin ängetä itsensä koon M vaatteisiin, 38 numeron kenkiin ja 75B rintaliiveihin - ihan riippumatta omista todellisista mitoista tai valmistaja/mallikohtaisista eroista. Jos niihin ei sitten kertakaikkiaan mahdu, niin jätetään mieluummin ostamatta kuin sovitetaan isompaa kokoa.
Ihan niin kuin sillä merkinnällä olisi kenellekkään yhtään mitään merkitystä sitten kun tuote on käytössä?
En vieläkään ymmärrä sitä kokoluokittelua, mutta rintaliivit on hyvin istuvia ja oikeankokoisia.
Kokomerkinnät vaan hämmentää.
Tietty se vaikuttaa kuppiinkin sen rinnakkaiskoon verran.
oikeesti, ketä kiinnostaa mikä kirjain siellä vaatteessa on?
kun muut esim. Triumph ja Chantelle on mulla kokoa 70E ja joissakin merkeissä DD.
Sitten oikeankokoisia rintaliivejä minulle?
Tarvitsisin 80aa.