kuka tykkää nykymuodin naisellisuudesta täällä?
siis naisllisista rusetillisista, röyhelöllisistä paidoista ja ihanista puuterissista väreistä...onko muita innostuneita vai onko enempi teinien juttu, pastellit ja naisellisuuus. Itse yhdistän naisellisen puseron farkkuihin niin tulee särmää.
Kommentit (5)
yks naisellinen juttu kerrallaan eli vaaleanpunaista tai pastellia voi olla alaosassa jos yläosa yksinkertainen. Meinaatko 2 että pastellifarkut on vain 20v ikäisille?
t:ap
käy iästä riippumatta....Kropasta ja tyylistä muutoin enemmän kiinni. Vaaleata ala-osaa, pinkistä nyt puhumattakaan, en laittaisi jos olisin pulleroinen alakropasta....Ja siis itse olen siinä rajoilla.....Yhdistelyssä voipi mennä mönkään ja yhtäkkiä sitä huomaisi olevansa jätiläismäinen pastelliväripaletti... :( Eli vähemmän on enemmän.
pitsi, tylli, höyhenet, puuterisävyt on jees. Muuten en oikein pastelleista välitä. Rusetit on kivoja kunhan eivät ole ylettömän isoja eikä niitä ole joka paikassa. Röyhelöt sitten ei taas ole niin mun juttu. Tykkään esim. käyttää ballerinatossuja ja puuterinväristä pitsihametta mustien peittävien sukkisten ja mustan paidan (yleensä trikoo-) kanssa.
Ikää 33.
Aikuisen kannattaa olla varuillaan niitten pastellien kanssa siis etenkin housuissa. Ja vaaleanpunaista vain yläosaan.
Mutta tosiaan ihanan naisellisia rusetteja ja röyhelöitä. Mä tykkään. Pitäisi päästä rauhasta yksin kaupoille.
T. 41-v.