Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-kokit, apua kaivataan! Lauantaina tulee vieraita ja

Vierailija
08.03.2012 |

sisäfile on tarjouksessa, joten kertokaas herkullisia lisukkeita pihveille. Ja jälkkäriksi lapset äänestivät suklaakakkua; olisiko jollakin hyvää ohjetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tryffelikastiketta. Tryffeleitä on vähän hankala löytää tähän aikaan vuodesta, kun sesonki on jouluna, mutta eiköhän jostain hyvinvarustetusta karkkikaupasta löydy.

t.ap

Vierailija
2/4 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja perunoita pestynä vaan ei kuorittuna, lohko öljytylle pellille perunat pituussuunnassa noin 6:een osaan kuoret alaspäin pelti täyteen...nämä maistuvat! Sivele oliiviöljyllä, ripottele suolaa juuri ennen uuniin laittamista. Reilu tunti 200 astetta, kunnes ovat ruskeankirjavia. Suolaa lisää. Yksinkertainen ja maukas. Lisukkeeksi lautaselle: tee muutamasta isosta sipulista renkaita ja pilko pari paprikaa suikaleiksi. Paista öljyssä käännellen, kunnes sipulit ruskeita kunnolla, älä polta. Mausta suolalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tryffelikastiketta. Tryffeleitä on vähän hankala löytää tähän aikaan vuodesta, kun sesonki on jouluna, mutta eiköhän jostain hyvinvarustetusta karkkikaupasta löydy.

Vierailija
4/4 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunahan on sisäfileen perinteinen kaveri joko keitettynä punaviini- tai kermakastikkeen kanssa tai sitten gratiinina tai soseena ilman kastiketta. Mutta kyllä sisäfilepihvi juuresröstinkin maun kanssa kilpailee. Tai juuresgratiinin.



Juurekset vaatii vain viiniltä sit vähän enemmän. Peruna on viinille helpompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän