avioeroko?
Niin, olen lopen uupunut mieheni käytökseen. Hänellä ei koskaan ole mitään positiivista sanottavaa, ei hymyile eikä naura. Ei pidä yhteyksiä ystäviinsä eikä harrasta.
Ennen kun olin töissä valitti että olen liikaa töissä, palkitsi pitkän päiväni sillä että oli kaatokännissä kotona kun tulin töistä. Lapsi siis silloin hänen vastuulla.
Nyt kun olen kotona niin minä kuulema vahdin häntäja hän ei osaa tehdä mitään oma-aloitteisesti. Kysyy kaikkeen että tekeekö niin vai näin. Arghhh!!!
Mielestäni lapselle pitää selittää miksi ei saa tehdä jotain eikä vaan tempasta tilanteestä pois. Siis näin miehemi toimii ja lapsi hermostuu ja huutaa. Kuulema minä olen siihenkin syypää. Ethän kun olen kotona niin silloin lapsikin on sekaisin.
Kävi mies terapiassa ja uudelleen, mutta valehteli terapeuteille. Erittäin hankalaa. Ymmärtääkö joku että on hankala. Mitä teen !? Vauvan pitäisi syntyä milon tahasnsa.
Kommentit (4)
oletko ikinä miettinyt, että osaatko antaa miehellesi anaaliseksiä?
Onko miehesi ikinä kysynyt tai uskaltanut kysyä sinulta?
Voi naiset, typerät ja luottavaiset. Vai tuliko tämä kaikki tosiaan vasta 8 kk sitten ilmi, kun olit jo tullut raskaaksi?
ystäväni erosi juuri vastaavanlaisesta tapauksesta. Miehellä pitkään kestänyt masennus, johon kieltäytyi hakemasta apua. Makasi vaan vuosia kotona, puhumattomana, osallistumattomana, vaimo sai tehdä kaiken ja hoitaa kaiken. Töihin pystyi, ja ex-tempore-juhliin kavereiden kanssa, kotona ei mihinkään. Erohakemusta ei ole kommentoinut sanallakaan. Täysin henkisesti kuollut koko äijä.
Mies ei tapaa lastaan varsinaisesti. Kun lapsi tulee isälleen, niin äitinsä eli lapsen mummo muuttaa heille hoitamaan lasta. Valmentaudu sitten siihen ap, ettei tapaamiset suju!
Ymmärrän ystäväni eropäätöstä oikein hyvin, hän nyt ei tosin halunnut tehdä toista lasta siihen tilanteeseen. Mutta sinuna miettisin ihan tosiaan, että miten teet lähtösi viisaasti. Paremmin lapset sopeutuu siihen pienempinä.
Järjestele tuona aikana eroasioita kuntoon ja anna myös miehen vaihtaa vauvan paskavaippoja.
Sit puolen vuoden päästä eroat tuollaisesta.