Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 lapsen KOTIÄITI ja tuntuu niin rankalta välillä..

Vierailija
07.03.2012 |

Ei ole tukiverkkoja ja olen ihan naatti. NYt viimein tuo 1v3kk on alkanut nukkua "vain" kolmella herätyksellä, mutta unirytmi on sellainen että herää monesti jo klo 5.

Olen jotenkin niin ylikierroksilla että en saa edes unta vaikka olen tässä jo yrittänyt.

Ihan kamala olo, olen ihan puhki, palelee ja väsyttää. On tää välillä tosi rankkaa :( .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä kokemusta on

Vierailija
2/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et saa nukkua! Ilman unta ei kukaan pärjää, se vaan ei ole mahdollista.

Alkaakohan sun tilanne olla jo siinä rajoilla, että pitäis hankkia apua? Siinä vaiheessa, kun alkaa olla tuota palelua, pahoinvointia, kuumeilua, sydänoireita jne. jo pelkästään väsymyksen vuoksi, kannattaa ottaa selvää mitä apua voi saada. Ei se voi olla tarkoitus, että äiti on ihan loppuunpalamisen partaalla.

Kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa, kyllä ne kaikki muut hommat saa tarvittaessa tehtyä lasten kitistessä jaloissa. Uni on tärkeää.

Jos et unta meinaa saada, kokeile reipasta ulkoliikuntaa ennen unia, vois tehdä hyvää lastenkin unille.

Vierailija
4/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin josko tarviit apua, mulla olisi aikaa vapaaehtoiseen auttamiseen.

Vierailija
5/5 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa. Hän siirtyi omaan huoneeseen nukkumaan ja yölliset herätykset vähentyivät yhteen ja välillä nukkuu koko yön putkeen. Itse nukun paljon syvempää unta kun en jatkuvasti kuuntele lapsen ähinöitä. Meillä jäi myös toiset päiväunet pois joten yöunet pitenivät kahteentoista tuntiin. Jos asut helsingissä niin pyydä neuvolasta perhetyöntekijän numero ja pyydä niitä viemään lapsia päivällä ulos jolloin voit levätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi