Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hups,taisin suututtaa anoppini...

Vierailija
07.03.2012 |

toisaalta ei niin kovin haittaa jos meni vaikka yskä perille.Eli,appivanhempani asuvat tuossa 550 m:n päässä,eli lähellä.He tulevat tänne juuri silloin kun huvittaa,ilmoittamatta,ovesta sissään vaan,pahimmillaan omilla avaimilla...Olen MONTAMONTA kertaa nätisti sanonut että voisitteko soittaa ennen kun tulette kun aina ei ole hyvä hetki.Vastaus on ollu kyllä mutta ei ikinä ole toteutunut...No,nyt sitten eilen miehelläni ja minulla oli megaluokan riita menossa kun KAS KAS anoppi paukkas ovesta sissän.Minä heitin takin päälle ja tokasin nettä Oppikaa tekin jumalauta joskus soittamaan ennen kun tulette.Paiskasin oven kiinni ja häivyin paikalta...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä aikanaan ensitöikseni halusin appivanhemmilta avaimen pois, ja se kannatti.

Vara-avain oli sitten jemmassa muualla, eikä todellakaan kerrottu ulkopuolisille missä oli.

Vierailija
2/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkään tykkäisi että meille tultaisiin noin vain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saitte sovituksi, ja toivottavasti anoppi ottaa viimein onkeensa. Ellei, uusi sijoituspaikka vara-avaimille on paikallaan.

Musta aikuisuudessa ja omassa asunnossa on aina ollut yksi upeimmista asioista se, että on oma koti ja oma ovi, jota kukaan asiaankuulumaton ei avaa. Mun kotiini ei tule ihmisiä mun kutsumatta / tietämättä, pariutumisen jälkeen se on toki laajentunut myös puolison kutsumisiin. Poissa on ne ajat, kun olohuoneessa sai taistella tilastaan isoveljen ja sen kavereiden kanssa :) Niinpä ymmärrän mainiosti, että anopin visiitit ärsyttävät.

Vierailija
4/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi ei usko tuosta, niin otat vaan sen avaimen siltä pois. Ei toisten kotirauhaa saa häritä tolleen, vaikka olis kuinka sukulaisia.

Ja ihmiset vielä ihmettelee kun jotkut ei ole anoppiensa kanssa ylimpiä ystävyksiä...

Vierailija
5/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt tässä jotenkin harmittaa kun anoppini on muuten ihna mukava ja tullaan toimeen mutta tämä asia e i tunnu menevän jakeluun,ei sitten millään.Saas nähä miten tästä etiäppäin :D :D :D mutta tosiaan,mun koti,mun kotirauha...

Vierailija
6/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avain on vaan mun äidillä, koska käyttää koiraa välillä ulkona. Ikinä ei tule omilla avaimilla, ellei tiedä meidän olevan pois.

Vierailija
7/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilleen että jos ei osaa käydä kylässä normaalisti niin ei tarvii tulla olenkaan.

Anoppi tuosta suuttui niin ettei puhunut meille kahteen vuoteen mitään ei moikannut ei mitään...

Hänellä oli siis tapana tulla meillä aamulla ja lähteä pois illalla, eten minä vain joudu olemaan yksin (olin siis äitiyslomalla) kun mies töissä.

Tuli myöskin AINA silloin kun näki jonkun tulevan meille ja läthi vasta kun vieraat oli kyllästyneet anoppiin.

Yritettiin selittää anopille että kyllä meillä käydä saa mutta asua ei. anoppi kun haluaa kaiken tai ei mitään, joko istutaan koko päivä kylässä tai sitten ei olla ollenkaan tekemisissä.

Vierailija
8/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suututitko anoppisi, koska anoppisi pitäisi miettiä, että suuttuikohan miniä pahasti!!!

Ja sanot seuraavan kerran kun näet anoppisi, että "tästä lähtien kysyt etukäteen luvan voitko tulla meille". Tiukan asiallisella äänellä, aivan kuin lapselle.

Vierailija
9/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät, menee vihastuksen piikkiin ja sama rumba jatkuu.

Minäkin sillä kannalla että otatte niiltä avaimen heti pois! Saahan sen piiloon vaikka portaitten alle.

Vierailija
10/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ap on oikeassa eikä tuo minusta ollut yhtään ylimitoitettu kommentti. Hyvä kun sanoit!

Mutta toisaalta ihmettelen näitä miehiä jotka laittavat vaimon hoitamaan omia perhesuhteitaan. Miksi helvetissä ap:n pitää kouluttaa anoppiaan? Miksei mies voi sanoa omalle äidilleen mitään?

Vierailija
11/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa siinä on se ettei halua luokata omaa äitiään mutta sitten mua on helpompi mut se vaan sanoo että maalla (asumme lähiössä) on totuttu tulemaan vaan ovesta sissään mutta se ei taida liikuttaa että mää en ole tottunut :(..jos mun oma äiti tekis noin niin räjähtäisin...

Vierailija
12/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on anoppi onneksi ymmärtänyt asian. Soittaa aina ja kysyy lupaa saako tulla kylään. Käyttävät omaa avaintaan siihen, että pääsevät rappukäytävään (kerrostalossa), mutta soittavat taas ovikelloa, eli eivät tule sisälle asti omilla avaimilla. Onneksi.

Meillä tosin mies teki asian selväksi silloin, kun avain heille annettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme