Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden tai useamman lapsen äidit! Tuntuuko neuvolakäynnit joskus turhilta?

Vierailija
07.03.2012 |

Mulla on isoja motivaatio-ongelmia viedä toista lastani neuvolaan, koska tuntuu että se on pelkästään punnitus-ja mittauslaitos. Kun lapsi on kerran terve ja voi hyvin, niin tuntuu työläältä reissata neuvolassa vaan siitä ilosta, että näkee onko lapsi kasvanut sentin vai kaksi senttiä. Mä en kerta kaikkiaan tajua miksi on niin hirvittävän tärkeää nähdä että sillä käppyrällä mennään nollakäyrää.

Sit kuitenkin mä jostain syystä vien näitä lapsia sinne kuuliaisesti, vaikka tunnen sen täysin turhaksi -vaikka tiedän että vapaaehtoistahan se on.

Onkohan mulla vaan joku asenneongelma, vai tunteeko joku muukin näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on vaan yks lapsi.

Vierailija
2/3 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne joskus ja mulla vain 2 lasta. Mutta kun toinen kasvaa hyvin, on terve, eikä mitään hätää ole, niin tuntuu kyllä joskus turhalta. Ajan haaskaukselta ja bensan. Ei olis edes varaa ravata neuvolassa näillä tuloilla koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isoja motivaatio-ongelmia viedä toista lastani neuvolaan, koska tuntuu että se on pelkästään punnitus-ja mittauslaitos. Kun lapsi on kerran terve ja voi hyvin, niin tuntuu työläältä reissata neuvolassa vaan siitä ilosta, että näkee onko lapsi kasvanut sentin vai kaksi senttiä. Mä en kerta kaikkiaan tajua miksi on niin hirvittävän tärkeää nähdä että sillä käppyrällä mennään nollakäyrää.

Sit kuitenkin mä jostain syystä vien näitä lapsia sinne kuuliaisesti, vaikka tunnen sen täysin turhaksi -vaikka tiedän että vapaaehtoistahan se on.

Onkohan mulla vaan joku asenneongelma, vai tunteeko joku muukin näin?

ja yksilön kehitystä siellä seurataan. Toivotaan, ettei ose kohdalle joku käyrän notkahdus tai "kiinnijäänti" vaikka palikkatestissä.

Ulkopuolinen näkee joskus paremmin, jos lapsesi kehityksessä tapahtuu muutos. Kyllä mä purisin hammasta ja nauttisin ilmaisesta palvelusta, jokuhan pitää sun lapsesi kehitystä silmällä vapaaehtoisesti.

t. neljän lapsen äiti