Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuttuisitteko jos 15v tyttö nai kaikkien kanssa

Vierailija
07.03.2012 |

Eli tekisi mieli tehdä esim lastensuojelu ilmoitus, kun ei yhtään kotona huolehdita. Hakee miehiltä ja pojilta huomiota jota ei kotona saa. Yksinhuoltaja äiti joka myös jakaa kaikille, ei voi olla hyvä esikuva lapsillekkaan. Siis tyttö harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, myös suostuu asioihin rahaa/tavaraa vastaan.

Olenko naurettava?

Olen todella huolissani.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen yh äiti ja olen pannut vuoden sisällä tasan kahden miehen kanssa.

Tyttäreni aikanaan pani parin jätkän kaa,eri aikaan siis seukkasi niiden kanssa.

eikö teitä sit ikinä paneta?

seksi on kivaa

Vierailija
2/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä käytöstä nuorelta sellainen. Äitikin varmaan tarvii tukea vanhemmuuteensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he sitten tutkivat onko todellisuuspohjaa.

Itse omasta kokemuksesta tiedän että ulospäin näyttää vaikka mille, ja yleensä se näyttää pahansuovalle ihmiselle juuri sille, mille haluaakin.

Omakohtainen kokemukseni tuli kun kuulin että mun olisi syytä rajoittaa naiskentelua miesten kanssa, "ovi käy koko ajan, jatkuvasti uusia miehiä".

Todellisuudessa luonani kävi työkavereita kahvilla sekä sukulaisia.

Seksiä en harrastanut kenenkään kanssa.

Vierailija
4/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä sun toista jos ja kenen kanssa. Koska panetti ja halusin. Meinaatko ap pistää sossut tytön perään 24h vuorokaudessa, ettei vaan pääse tapaamaan poikia? Mistä nämä tietosi edes ovat peräisin?

Vierailija
5/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hän tyytyväinen perheensä elämäntapaan? Haluaako hän tietää toisenlaisesta elämäntavasta ja kuinka sen voi saavuttaa? Kokeilisin siis kepillä jäätä.

Jos tyttö haluaa keskustella asiasta olisin jo valmistautunut kertomaan koulutuksesta, naisen itsekunnioituksesta, raha-asioiden hoidosta jne...

Vierailija
6/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä on saatettu käyttää hyväksi jo aiemmin.

Vierailija
7/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät tämän 15-v:n seksikumppanien määrän? Onko hän itse kertonut sinulle? Mistä tiedät, että tiedot ovat totta? Entäpä mistä tiedät sen, että äiti "jakaa kaikille"?

Eli tekisi mieli tehdä esim lastensuojelu ilmoitus, kun ei yhtään kotona huolehdita. Hakee miehiltä ja pojilta huomiota jota ei kotona saa. Yksinhuoltaja äiti joka myös jakaa kaikille, ei voi olla hyvä esikuva lapsillekkaan. Siis tyttö harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, myös suostuu asioihin rahaa/tavaraa vastaan.

Olenko naurettava?

Olen todella huolissani.

Vierailija
8/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytöllä on kymmeniä seksikumppaneita, jopa tuntemattomia? Ja mistä voit tietää, että äitinsä jakaa kaikille? Jollet asu heidän kanssaan ja jaa heidän yhteistä jakoharrastustaan, et kyllä voi tietää.

Vierailija
9/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoitus ei todellakaan ole liioittelua.

Sen ohella kuitenkin yrittäisin olla ytölle jollain tavoin turvallinen aikuinen. Esim. kutsua kahville, leipoisin pullaa, veisin elokuviin. Voisi myös pyytää tyttöä auttamaan jossain pikku asiassa -> tyttö voisi kokea olevansa tärkeä. Tällainen huolenpito voi vähitellen auttaa tyttöä pitämään huolta itsestään (ok, vähän ylipositiivinen asenne, mutta ei tuosta ainakaan haittaa voi olla).

Vierailija
10/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kysynyt mistä tiedän. Äidistä "kaikki" tietää, myös sosiaali on asiaan joskus puuttunut antamalla ohjeita.

Tytöstä tiedän kun olen kuullut hänen puhelinsoittoja, hän on myös puhunut minun kuullen ja loput on kertonut minun tyttärelleni. Ja käytöksestä kaikki näkee heti ettei ole aivan normaalia.Useampi henkilö on myös epäillyt että tyttö on ollut pedofiilin uhrina pienestä saakka. Esimerkiksi tytön molemmat mummit. Tästä siis EI ole mitään todisteita eikä syytteitä.

Olen vain huolissaan, en mustamaalaa ketään.

Iso kynnys puuttua toisten kasvatukseen.

Tyttö on lähisukua.

Vierailija
11/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa puuttua, koska rikos on tapahtunut. Suomessa alle 16 v kanssa seksin harrastaminen on rikos (siitä huolimatta että se av mammojen mielestä onkin kivaa ja tuntuu hyvältä).

Vierailija
12/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on melkein 16 niin viranomaiset ei puutu. Tässä tapauksessa kuitenkin kun on kyse ostamisesta, niin on laitonta alle 18 vuotiailta ostaa tai lahjoa seksiä. Lisäksi kun tiedät taustoja enemmän (mummot) niin tyttö tarvitsee apua ammattilaisilta. Kerro kaikki mitä tiedät tai epäilet viraiomaisille. Lisäksi on hyvä olla jatkossakin tytön elämässä jotta olisi joku järkevä aikuinen.

Vierailija
13/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella touhulla ole tytön tulevaisuuden kannalta hyvä vaikutus, hän tarvitsee apua.

Vierailija
14/14 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen yh äiti ja olen pannut vuoden sisällä tasan kahden miehen kanssa.

Tyttäreni aikanaan pani parin jätkän kaa,eri aikaan siis seukkasi niiden kanssa.

eikö teitä sit ikinä paneta?

seksi on kivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan