Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitkaa minutkin: en leiki lapseni kanssa.

Vierailija
16.11.2005 |

Käy katsomassa ja kyselemässä " vähän väliä" , mutta en konttaa ja ulvo tuolla lattialla. En ole siis opettanut lasta siihen. Kirjoja luen mielelläni ja paljon. Ei minunkaan äitini leikkinyt minun kanssani, vaikka kiinnostunut olikin tekemisistäni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään erityisesti leiki lapsilleni. Missähän välissä senkin tekisin kun tuntuu että tätä hommaa on muutenkin paljon. Toki luen kirjoja päivittäin, nuoremman kanssa saatan hetken seurata palikka leikkejä tms. jutellaan ja kuuntelen sekä seuraan touhuja, mutten varsinaisesti leiki tai askartele. Se ei mielestäni ole aikuisen tehtävä.

Tai voisin ehkä leikkiäkin jonkin verran, jos ei olisi kaikkia jatkuvia ruoanlaitto ja siivoushommia. Ja just kun saa paikat kuntoon niin koko rumba alkaa huomenna uudestaan ja kämppä on kaaoksessa. Olen ihminen joka tarvitsee omaakin tilaa ja aikaa, jota hädin tuskin kuitenkaan löytyy tähän elämänvaiheeseen. Ja ajattelen että se riittää kun muissa asioissa haluan antaa parastani lapsille esim. monipuolinen terveellinen ruoka, riittävästi ulkoilua ja säännöllinen turvallinen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi