McDonaldsin hampurilaisissa matoja
Kommentit (10)
Tuotu jostain maailman ääristä taas.
Enpä osta enää Mäkkäristä matoja!
Söisivät itse matonsa.
Mä olen ollut grillillä töissä joskus hamassa nuoruudessa ja pomo neuvoi aina pesemään ja katsomaan salaatin tosi tarkkaan että ei vaan matoja tai etanoita löydy kenenkään hampurilaisesta lopulta.
Ei kuitenkaan mitään hätää - madot ovat Puolasta.
KAIKESSA ruoassa voi olla matoja ja muita öttömönkiäisiä. Mäkkärissä, kebabissa, työpaikkaruokalassa jne.
Kaikki missä on esim salaattia on "riskilistalla", koska ötökät voi tulla rehujen seassa ruokaan. Pizza on siinä mielessä turvallinen, että siinä ainakin kaikki ötöt kuolee ennen kuin tulevat syödyksi. ;)
Eihän noi ötölöydökset kivoja ole, mutta aika pumpulissa on tuo uutisen poika elellyt jos tuo mato oli suurin järkytys minkä on koskaan kokenut.
Kaverin ruoassa oli kerran pihtihäntä, mutta kyllä mä silloin oman ruokani söin samassa paikassa ihan hyvillä mielin. Mitä yksi matonen haittaa, kun valmisruoatkin on täynnä rustoa ja muuta mukavaa.
KAIKESSA ruoassa voi olla matoja ja muita öttömönkiäisiä. Mäkkärissä, kebabissa, työpaikkaruokalassa jne.
Kaikki missä on esim salaattia on "riskilistalla", koska ötökät voi tulla rehujen seassa ruokaan. Pizza on siinä mielessä turvallinen, että siinä ainakin kaikki ötöt kuolee ennen kuin tulevat syödyksi. ;)
Eihän noi ötölöydökset kivoja ole, mutta aika pumpulissa on tuo uutisen poika elellyt jos tuo mato oli suurin järkytys minkä on koskaan kokenut.
Kaverin ruoassa oli kerran pihtihäntä, mutta kyllä mä silloin oman ruokani söin samassa paikassa ihan hyvillä mielin. Mitä yksi matonen haittaa, kun valmisruoatkin on täynnä rustoa ja muuta mukavaa.
Niinpä. Ja miksi toisen nisäkkään - siis hyvin ihmisen kaltaisen - syöminen ei hetkauta pätkän vertaa, mutta joku pikku mato tai muu ötökkä saa aikaan slaagin??
Niinpä. Ja miksi toisen nisäkkään - siis hyvin ihmisen kaltaisen - syöminen ei hetkauta pätkän vertaa, mutta joku pikku mato tai muu ötökkä saa aikaan slaagin??
Opeteltu asia. Joissain kulttuureissahan ötököiden syöminen on täysin luonnollista, yhtä lailla kuin naudan tai sian syöminen meillä eikä siellä kukaan sitä ihmettele tai kauhistele.
Kannattaisi muuten alkaa katselemaan niitä öttömönkiäisiä vähän eri silmin, koska tulevaisuudessa niitä varmasti popsitaan täälläkin. Kuormittavat luontoa lihantuotantoa vähemmän, ovat eettisempiä ja sisältävät enemmän proteiinia. Onkin hullua että emme syö jo nyt ötötköitä täällä länsimaissa. Sen sijaan popsimme hitaasti kasvavia, paljon vettä ja rehua kasvaakseen tarvitsevia NISÄKKÄITÄ.
Olen vähentänyt hampurilaisten syömistä jo aiemmin, nyt taidan lopettaa kokonaan. Korkeintaan voin oman hampurilaisen tehdä mutta mäkkäristä tai muulta en sitä valmiina osta. Pitää muuten näyttää toi huomenna meidän teinille :)