Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle, joka höyryät siitä, että lapsilla pitää olla min 5v ikäerot, että

Vierailija
06.03.2012 |

he saisivat olla 24/7 vanhempiensa keskipisteenä ja talon keisarina: Mitä sanottavaa teillä on meille, kaksosten äideille? Annetaanko toinen adoptioon vai miten ??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki tiedetään mitä siitäkin seuraa! Itsekeskeisyyttä!

Vierailija
2/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siksi, etteivät ole koskaan päässeet "talon keisareiksi" vaan asettuneet luontevaksi OSAKSI PERHEEN ELÄMÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaksoset saa molemmat "ikätasoistaan" huomiota varmasti yhtäpaljon ollessaan pieniä.

Eri asia jos on vaikka 2 vuotias ja vauva, kuinka voit välttämättä vastata molempien tarpeisiin suunnilleen silloin kun he tarvitsevat sitä,kun tarpeet ovat aivan erilaiset?

Itse kannatan vähän isompaa ikäeroa, 3 vuotta tms, koska haluan jaksaa arjessa, kolmevuotias ymmärtää jutun juonen ja molempia tuskin tarvitsee avustaa aivan kaikissa perustoiminnoissa, wc-syöminen,pukeminen. Saattais isompi ostata jo jotain itekin...

Vierailija
5/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan suuren ikäeron vain oman jaksamiseni takia.

Nostan hattua pienellä ikäerolla lapsia tehneille ja varsinkin kaksosten vanhemmille. Minulle sellainen tilanne olisi katastrofi. En vain tiedä miten jaksaisin, kun yhdenkin kanssa oli pikkuvauva-arki niin rankkaa.

Vierailija
6/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut vanhempaa, jonka mielestä lasten ikäeron pitää olla ehdottomasti yli 5 vuotta. Mut sä ilmeisesti olet? Ja loukkaantunutkin olet?

Meillä on pitkä ikäero, koska olen lasten välissä halunnut tehdä uraa. Koskaan en ole sanonut, että tää olisi jotenkin parempi ratkaisu kuin muilla.

Vierailija
7/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi paljon pitää mitään kolmen-viiden vuoden välejä, jos aloittaa lasten tekemisen vasta yli 30-vuotiaana, ja haluaa useamman lapsen!

Vierailija
8/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan lapsille useamman vuoden ikäeron siksi, etten itse jaksaisi kahta pientä. En sen takia, että kumpikin saa huomiota, koska joutuuhan sen huomion jakamaan joka tapauksessa oli ikäero mikä hyvänsä.

Vierailija
9/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi paljon pitää mitään kolmen-viiden vuoden välejä, jos aloittaa lasten tekemisen vasta yli 30-vuotiaana, ja haluaa useamman lapsen!

aloittaa vähän aikaisemmin, jos haluaa jonkin suurperheen. En jaksa ymmärtää näitä suurperheen haluavia, jotka kuitenkin tekevät lapset vasta joskus kolmevitosena. Sitten itketään kun ei saatukaan kuin yksi tai kaksi lasta.

Vierailija
10/12 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni tapasin vasta 32-vuotiaana? Eksän kanssa ei lasta saatu kolmen vuoden yrittämisenkään jälkeen, vaikka sillon oltiin nuorempia.

Vierailija
11/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ei tule viemään toisen paikkaa. Tajuutsä? Vai menikö liian vaikeaksi?

Vierailija
12/12 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siksi, etteivät ole koskaan päässeet "talon keisareiksi" vaan asettuneet luontevaksi OSAKSI PERHEEN ELÄMÄÄ.

kaksosten äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan