Olin juuri kertomassa, että hankin tälle 15v tytölleni lahjaksi jotakin muuta..
Mistä oli alunperin puhe. Sillä eihän sitä täällä saa ääneen sanoa! Bannatkaa vain =)
- Äiti minäkin
Kommentit (10)
....siksi, että vanhempien tehtävä ei oskaan ole mielestäni opettaa lasta kiihottumaan seksuaalisesti, vaan opettamaan ehkäisypuolta!
Et voi mitenkään olla terve äiti! Lapsesi tarvitsee varmaan psykiatria, jos tuollaisia ajatuksia omalla äidillä, tajuatko!?
.. että tuo on ihan normaalia, kunhan pysyy "teidän keskisenä". Mutta ei se ole. Ei lapsesi seksuaalisuus sulle kuulu. Ehkäisyasiat, jostain kuukauttissuojista puhumattakaan, on ihan eri asia. Tosi outoa, jos et huomaa mitään kummallista siinä asiassa.
Eihän se mulle mitään kuulu! Nussikoon ketä tahtoo, ostakoon vaikka huumeita, jos haluaa, sekään ei mulle kuulu. ap
En edes halaa, etten vaan jonkun täydellisen av- mamman mielestä harrasta insestiä! Näin on.
Eihän se mulle mitään kuulu! Nussikoon ketä tahtoo, ostakoon vaikka huumeita, jos haluaa, sekään ei mulle kuulu. ap
mutta kannattaisi kyllä ihan rehellisesti miettiä tunkeudutko vähän liian intiimisti tyttäresi elämään, jos et näe tuossa lahjaideassasi mitään kummallista.
Ja se että vedät keskustelun noin överiksi kuin tuossa yllä on aika lapsellista. Tuskin tässä nyt kukaan mitään insesmiä miettii, mutta AIVAN liian intiimistä läheisyydestä kyllä on kyse, jos tuntuisi ihan luontevalta ostaa lapselle tuollainen lahja, vähän niin kuin "meidän juttuna".
juuri seksuaalisuutensa löytäneelle tytölle.
Haluavat vaan parasta tyttärelle.. Siis ilman mitään taka-ajatuksia!
Haluavat vaan parasta tyttärelle.. Siis ilman mitään taka-ajatuksia!
Siis eihän tämä nyt sitä tarkoitakaan, että äidillä olisi jotain pedo-taka-ajatuksia tuossa. Vaan ihan sitä, että hyvä maku ja lapsen yksityisyyden rajat ylitetään aika rankasti.
Kuten sanoin aiemmassakin ketjussa, niin mun mielestä 15-vuotiaan tytön seksuaalisuus kehittyy varmasti ilman äidin interventioitakin. Mun mielestä äidin ei todellakaan tarvitse osallistua lapsen seksuaaliseen toimintaan muuten kuin että varmistaa ehkäisyasiat jos niille on tarvetta.
Mitä luulet että mistä se johtuu?