Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä rakastan, rakastan.. apuja, vinkkejä ja kokemuksia pliis!!

Vierailija
06.03.2012 |

Eli oma mieheni on ihana ja rakastava perheenisä ja kumppani; oikeasti loistomies, ja komea ja serksikäskin, raitis.

Nyt vaan olen rakastunut sydänjuuriani myöten itseäni 22 vuotta vanhempaan mieheen joka on meidän perhetuttu. Mies ei ole mikään auervaara vaan pitkään uskollisesti naimisissa pysynyt ja kunnollinen. En ymmärrä miten ajauduimme tähän tilanteeseen, mutta kun tuo mies koskee tai suutelee, olen kuin sulaa vahaa. Kukaan ei koskaan ole saanut minussa vastaavaa tunnetta aikaiseksi, ei koskaan. Tuntuu kuin tuo mies olisi luotu minulle! En ymmärrä itseäni enää. =/

Mitä mieltä; seuratako tuota tunnetta vai ei? Helpoksi asiaa ei tee se että joudun myös työskentelemään tuon söpöläisen kanssa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisit jos tuo mies olisi isäsi?

Kysyn koska tuo mies on huolissaan miten lapsensa (aikuiset) suhtautuisivat jos saisivat tietää meistä ja mies eroaisi tämän takia vaimostaan?

Vierailija
2/2 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Minkä ikäinen olet? Neuvon, että ei kannata rikkoa toisen avioliitoa eikä myöskään omaansa. Jos olette vielä samassa työpaikassa. Minulle kävi samoin. Minua haukuttiin viettelijäksi ja sain lopputilin töistä. Rakasta, kärsi ja unhoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme