Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymyksiä naisille, joilla on (ollut) paljon seksikumppaneita

Vierailija
06.03.2012 |

-mistä te niitä hankitte?

Tai siis, kai sitä sais jokaiselta vastaantulijalta, mutta koen, että aika harvojen kanssa se käytännössä kävisi päinsä? Ei työkaverien kanssa voi, tai menee työolot pilalle. Ei kaverien kanssa voi, menee kaveruus pilalle. Hämeenkadulta ei voi poimia satunnaista vastaantulijaa tai ei mun pokka ainakaan riitä. Ja vaaralliseltakin sellainen tuntuu?

Niin että mistä te niitä hankitte? MIllä kriteereillä? Haluatteko niitä oikeasti, vai vaan sitä seksiä minkä tahansa lerssin kanssa? Onko niiden kanssa oikeasti kivaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa tästä keskusteltiin kun häntä rassasi se, että minulla oli ennen häntä ollut noin 40 seksikumppania.

No, nehän oli ollut noin 10 vuoden sinkkuuden aikana, eli n. 4 seksikumppania vuodessa. Ei siis loppupeleissä paha.

Ja baaristahan niitä tuli bongattua, ja joidenkin kanssa jopa hetki "seurusteltua". Joskus oli kivaa muutenkin, joskus vaan seksiä.

Vierailija
2/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tutustun ensin netissä sen minkä siellä voi.

Anonyymin kirjoittelun jälkeen vaihtuu henkilötiedot mutta aina niin että mies antaa omansa ensin ja mä kuumeisesti alan googlailemaan.

Sitten tavataan turvallisesti kahvilla, vasta sitten näkee synkkaako oikeasti ja synkkaako seksiä ajatellen oikealla tavalla.

En ole mennyt sänkyyn jos miehessä on ollut jotain vähänkin outoa tai mitään, mikä saa niskakarvat pystyyn.

Lisäksi siinä kirjoitellessa on ollut jo aikaa ottaa selvää onko meillä yhtään samanlainen halu seksin suhteen.

Ja kivaa on ollut, oikeasti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jotain 30 seksikumppania. Suurin osa on tarttunut mukaan ihan baareista ja osa tietty jotain tutun tuttuja erinäisistä yhteyksistä. Se oli silloin kun oli nuori ja nätti, yöseuran saaminen ei ollut vaikeaa. Hoidin aina ehkäisyn ja käytin kondomia, suurimmalle osalle kumppaneista se oli erittäin fine.

Viimeisen 15 vuoden aikana mulla on ollut 3 seksikumppania. Molemmat aviohiemeni ja heidän välissään yksi nuorempi mies "vakipanona". Eli nuoruudessa hankittu nuo kokemukset, mikä on mielestäni oikeinkin hyvä. Ei ole tarvetta seikkailuille näin vanhempana. Olen 38-vuotias.

Vierailija
4/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taas ajatteli ryhtyä seikkailemaan näin vanhempana. Baareissa roikkuminen vaan ei innosta.

Vierailija
5/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana ravintoloista.

eihän sitä voinut jättää komeita miehiä käyttämättä, kun oli tarjolla mardea yms.

Vierailija
6/6 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana kun olin vielä sinkku, kyllä ne sänkykaverit valtaosin baareista löytyivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi