Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä minne mennään 11v pojan kanssa Tukholmassa

Vierailija
06.03.2012 |

Aikaa on koko päivä aamusta iltaan ja vielä seuraavana päivänä aamu.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuninkssnlinnassa. Keskiaika-museo myös tosi hieno.

Vierailija
22/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkää toki lähtisi katsomaan ja ehkä akvaarioon, jos ei olisi mitään muuta. Ei tuo nyt mikään ihme ole, ettei ton ikäistä museot kiinnosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatetaan torakoita kalojen ruuaksi. Niitä voi sitten karkailla ja jäädä karkuteille lisääntymään.

Vierailija
24/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkää toki lähtisi katsomaan ja ehkä akvaarioon, jos ei olisi mitään muuta. Ei tuo nyt mikään ihme ole, ettei ton ikäistä museot kiinnosta!

ainakin Wasa laiva ja tuo armeijan museo varmasti kiinnostaa 11 vuotiasta poikaa, suosittelen joskus kokeilemaan, ei kaikki museot ole tylsiä!

Vierailija
25/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatetaan torakoita kalojen ruuaksi. Niitä voi sitten karkailla ja jäädä karkuteille lisääntymään.

Mutta ei ole SeaLifessa näkynyt torakan torakkaa.

Ja vaikka olen pari kertaa asunut torakkahotellissakin, niin silti ne on aina yhtä ällöjä.

Vierailija
26/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ole niin mielenkiintoinen paikka kuin hyvä museo.

Aikuisilla on usein joku asennevika kun ei osata innostaa tai suhtautua edes neutraalisti museovisiitteihin.

Vähän yritystä, hei!

Vierailija
27/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas voisin niitä museoita katsella ja lapsia olen niihin suomessa joskus vienyt. Mutta into vaan ei ole lapsille syntynyt. Tosiaan, lätkämatiin tämä poika mielelläni lähtisi ja niissä on käynytkin.

Vierailija
28/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ole niin mielenkiintoinen paikka kuin hyvä museo. Aikuisilla on usein joku asennevika kun ei osata innostaa tai suhtautua edes neutraalisti museovisiitteihin. Vähän yritystä, hei!

JA jos joku pitää jalkapallosta, kaikkien muidenkin täytyy? Ymmärrätkö, että ihmisiä on erilaisia ja ihmiset pitävät eri asioista. Oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi.

Vierailija
29/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään ole niin mielenkiintoinen paikka kuin hyvä museo.

Aikuisilla on usein joku asennevika kun ei osata innostaa tai suhtautua edes neutraalisti museovisiitteihin.

Vähän yritystä, hei!

Sitten oletetaan että kun se ei tykännyt silloin kerran museossa käydä, niin ei se tykkää nytkään.

Ja sen takia niihin ei sitten enää mennä.

Vierailija
30/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan sellainen mielikuva museoista, että niissä on vaan jotain tavaroita tylsissä vitriineissä ja sitten siellä kuljeskellaan niitä katsomassa. Eikä niistä saa mitään irti ellei ole opasta tai jos ei ole itse asiaan vihkiytynyt.

Nykyaikaiset museot on kuitenkin jotain ihan muuta. Varsinaisia edutainment-paratiiseja. Hyvää viihdettä. Niissä havainnollistetaan nykytekniikalla asioita kävijälle, ei tarvitse lueskella jotain pienellä präntättyjä lappuja.

Esim. Vaasa-laivamuseossa on myös rekonstruktioita laivan sisäosista, joissa pääsee itse koskemaan, kokemaan ja näkemään, millaista elämä entisajan purjelaivalla oli.

Myös hukkuneiden pääkalloista tehdyt vahapäät on jänniä.

Käykääpä joskus testaamassa Lontoon Museum of Transportation. Ja tulkaa sitten sanomaan, oliko tylsää.

Vierailija
31/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

museoissa katselija. t. se, jonka poikaa nuo ei kiinnostaisi.

Vierailija
32/32 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan sellainen mielikuva museoista, että niissä on vaan jotain tavaroita tylsissä vitriineissä ja sitten siellä kuljeskellaan niitä katsomassa. Eikä niistä saa mitään irti ellei ole opasta tai jos ei ole itse asiaan vihkiytynyt.

Nykyaikaiset museot on kuitenkin jotain ihan muuta. Varsinaisia edutainment-paratiiseja. Hyvää viihdettä. Niissä havainnollistetaan nykytekniikalla asioita kävijälle, ei tarvitse lueskella jotain pienellä präntättyjä lappuja.

Esim. Vaasa-laivamuseossa on myös rekonstruktioita laivan sisäosista, joissa pääsee itse koskemaan, kokemaan ja näkemään, millaista elämä entisajan purjelaivalla oli.

Myös hukkuneiden pääkalloista tehdyt vahapäät on jänniä.

Käykääpä joskus testaamassa Lontoon Museum of Transportation. Ja tulkaa sitten sanomaan, oliko tylsää.

Ja viihdyn niissä ja olen käynyt niissä ympäri maailmaa. Mutta tarkoitinkin sitä, ja mielestäni näin myös kirjoitin, etten saa 12-vuotiastani innostumaan museoista! Hänkin on niissä käynyt. Haloo!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän