Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen matkaoppaat. Ov

Vierailija
22.03.2012 |

Ihmettelen tuota vanhempaa pariskuntaa kun kehtasivat alkaa valittamaan hotellista.

Ensinnäkin mikä on vaatimattomampi keskitason hotelli?

Jos kohdekuvauksissa lukee vaatimattomampi hotelli niin eihän sellaselta hotellilta voi paljoa odottaa.

Kyllähän nyt maalaisjärkikin sanoo että nuorisoporukat käyttäö halvimpia hotelleja hyvin suurimmalla todennäköisyydellä.

Luulis sen pariskunnan paljon matkustaneena että kannattais ottaa hiukan tasokkaampi hotelli.

Mikä sen hotellin nimi on, näkiskö netistä montako tähteä yms..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 1 tähden hotelli ja sekin on liikaa. Mutta mitä vanhus teki nuorten biletyspaikassa? Eihän tuo ole mikään vanhusten kohde.

Vierailija
2/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yhden tähden hotelli, Baikal tai joku vastaava. Mummot on tottuneet saavansa halvalla yhden tähden hotellilta 5 tähden laatua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja netin tietojen perusteella on melkoinen läävä.

Ihmiset joilla on netti käytössä tuskin erehtyvät tuohon hotelliin. Sen verran paljon negatiivista löytyy.

Vierailija
4/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin matkatoimistosta tilannut matkan mutta kyllähän nyt sielläkin on varmasti kerrottu minkälainen hotelli kyseessä.

Mulle keskitason hotelli tarkoittaa 3tähteä. Se on ihan ok taso minulle.

Elämäntapa valittajiahan löytyy:)

Ap

Vierailija
5/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hemmetissä saa valittaa. Nythän ne sai paremman hoteliin ja maksoivat lisää siitä.

Olisiko loma vain pitänyt kärsiä siinä läävässä mihin olivat erehtyneet ja valittaa sitten vasta loman loputtua.

Niinhän suomalaiset yleensä tekevät. Kituvat turvat tukossa ja sitten jälkikäteen,kun asialle ei voi mitään aletaan vasta valittamaan.

Ja mummohan sanoi,että ovat matkustelleet paljon havoissakin kohteissa, johon matkaopas totesi,että entäs bulgariassa. Mummo totesi etei juuri siellä. e

Eli bulgariassa taso on huonompi kuin muualla. Tuon matkaoppaiden antaman kuvan myötä ,en kyllä kovin hevillä bulgariaan lähtisi.

Vierailija
6/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin siellä bilelomalla, mutta en kyllä enää perhelomalle lähtisi! Sitä varten löytyy paljon muitakin vaihtoehtoja, eikä esim. Turkki ole juurikaan kalliimpi.

Vierailija
7/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin siellä bilelomalla, mutta en kyllä enää perhelomalle lähtisi! Sitä varten löytyy paljon muitakin vaihtoehtoja, eikä esim. Turkki ole juurikaan kalliimpi.

Mun yks päälle 40-v ystävä käy siellä ainakin kerran kaks vuodessa ja ihmettelee miks en sinne halua mennä :) Mun mielestä koko Bulgaria ei ole edes etelänlomakohde. Usein kesät on yhtä lämpimiä ja sateisia kun täällä Suomessakin. Kun lähden etelään, haluan myös sen etelän fiiliksen palmuineen ja sinisine merineen eikä haisevine Mustamerineen. Romaniassa kävin 2005 kun sinne tehtiin matkoja ja hyi hitto kun Mustameri haisi pahalle :(

Vierailija
8/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka on halpa hotelli niin kyllä jotain tasoa pitää olla. Meinasi alkuun että heidän ei tarvitsisi maksaa siitä välistä mitään.

Se mua ärsytti.

ap

Vierailija
9/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkuu perillä paskaksi paikaksi ja luulee saavansa sviitin parhaasta hotellista hyvityksenä siitä kun joutui nukkumaan eikun valvomaan keskitysleirin näköisessä läävässä vai miten se mummo sanoi. Toivottavasti oli edes pari torakkaa suihkussa samaan aikaan.

Vierailija
10/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä murjottaa hotellihuoneessa ja hotellihuoneesta!!! Ärsyttää tuollaiset ihmiset, joille hotellihuone merkitsee niin hirveästi. Ja vielä kun oli tässä tapauksessa itse valinnut tuon 1 tähden hotellin niin mitä voi odottaa??! Eikö hotellissa vain nukuta, ja muu aika ollaan rannalla, kierrellään paikkoja jne. Sama olla sitten siellä viiden tähden kodissaan neljän seinän sisällä, miksi maksaa satoja euroja ulkoimailla hotellihuoneessa olosta. Kunhan on sänky niin eikö se riitä? Voisi olettaa, ettei hotellihuoneen laadulla ole juurikaan väliä, jos ottaa vain sen 1 tähden hotellin. Muutenkin ko. ohjelmassa aina valitetaan, valitetaan, valitetaan, nauttisivat lomasta ja yrittäisivät ajatella positiivisesti LOMALLAan!

Vierailija
11/11 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi että vaikka on halpa hotelli niin kyllä jotain tasoa pitää olla. Meinasi alkuun että heidän ei tarvitsisi maksaa siitä välistä mitään. Se mua ärsytti. ap

ei mistään viitsisi maksaa ja yrittää valittamalla saada ilmaiseksi. Noita tyyppejä löytyy jokaisen tuttavapiiristä. Ei näyttänyt edes miltään rupusakilta sen verran kuin frouvaakin näytettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä