Millaisen tekstarin laitan, etten vaikuta liian munankipeeltä?
Haluaisin tänään kunnolla kyrpää ja pitäis jonkunlainen tekstari aiheesta laittaa, mutta millainen olis hyvä? Millaisesta te miehet innostuisitte?
"Haluan kyrpää" ei oikein oo mun mielestä hyvä. Joku hienovaraisempi ehkä?
Puoleen päivään asti on aikaa kehitellä hyvä viesti. Auttakaa!
Kommentit (9)
lyhyt ja ytimekäs "Haluan sua"
Ja voihan siihen lisätä, että missä ja milloin. Tai sitten kerrot, kuinka kaipaat miehen kosketusta ja haluaisit hänen kätensä housuihisi juuri nyt. Tai ehkä vähän hienovaraisempi versio, jossa kerrot kaipaavasi hänen ihania suudelmia ja kosketuksia ihollasi ja haluaisit painautua hänen vartaloaan vasten.
Minun niin haluttaa Sinua..etten malta odottaa..
Me miehet ei jakseta tulkita hienovaraisia vihjailuja tai salaperäisiä viestejä, josta ei saa heti selvää, että mitä halutaan. Laitat sille että "Mua panettaa, tuu tänne". Miestä ei todellakaan kiinnosta siinä vaiheessa, että vaikutatko epätoivoiselta tms. vaan ollaan jo luultavasti matkalla tai ainakin mietitään että miten pääsisi esim. töistä livahtamaan kesken päivän.
Kuva kun olet kontallasi stringeissä ja teksti tuletko pian.
Me miehet ei jakseta tulkita hienovaraisia vihjailuja tai salaperäisiä viestejä, josta ei saa heti selvää, että mitä halutaan. Laitat sille että "Mua panettaa, tuu tänne". Miestä ei todellakaan kiinnosta siinä vaiheessa, että vaikutatko epätoivoiselta tms. vaan ollaan jo luultavasti matkalla tai ainakin mietitään että miten pääsisi esim. töistä livahtamaan kesken päivän.
Tässä on jotakin olennaista. Naiset tulkitsee puhetta paljon enemmän kuin miehet ja yrittävät ja löytävätkin erilaisia piilomerkityksiä joskus oikeaan osuen, joskus väärin. Mies on paljon yksinkertaisempi tässä suhteessa kuin nainen.
Mutta tietysti sukupuolirooleista johtuvasti voi olla vaikeaa kertoa suoraan naisena, mitä tahtoo. Mutta minua voisi itse asiassa itseä kiihottaa, jos joskus nainen antaisi ymmärtää suhteellisen suoraan, että haluaa kulliani...millä sanoilla täsmälleen, en tiedä. Mutta pelkkä ajatus minua himoitsevasta naisesta tuntuu hyvältä ja johtaa ajatukset seksiin.
jossa oli sauva pillussa ja suristin klitalla ja tekstin "tuu leikkii mun kans", eikä tehonnut siltikään. No joo, ymmärtäähän sen, että kaikkia menoja ei voi siirtää ja välimatkakin on vähän ongelmallinen.
Eilinen viesti jäi sitten laittamatta kun tuli esteitä, paremmalla onnella ens kerralla
ap
jossa oli sauva pillussa ja suristin klitalla ja tekstin "tuu leikkii mun kans", eikä tehonnut siltikään. No joo, ymmärtäähän sen, että kaikkia menoja ei voi siirtää ja välimatkakin on vähän ongelmallinen.
Eilinen viesti jäi sitten laittamatta kun tuli esteitä, paremmalla onnella ens kerralla
ap
onko mies varattu vai eunukki?
Mies ei ole varattu, eikä eunukki, vaan yrittäjä :D
ap
Reilut miehet tykkää suorasta puheesta ja terveet miehet tykkää myös pimpasta. Eikös sitä sanota. "Siitä puhe, mistä puute".;)