Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi kaupungin vauvakerhot on täynnä keski-ikäisiä?

Vierailija
05.03.2012 |

Itse olen melko nuori äiti. Ikää 22 vuotta. Vauvakerhossamme on noin 17 lasta äiteineen. Olen nuorin, muut 30-40 vuotiaita. Taitaa siellä ylsi 28 vuotiais olla. Missä kaikki nuoret äidit?!? Keski-ikäisten kanssa ei ole helppo puhua ja ystävystyä enkä kyllä haluaisikaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten kanssa ei ole helppo puhua ja ystävystyä enkä kyllä haluaisikaan.

Hieno provo, onnitteluni! XD

Vierailija
2/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omani 21-25-vuotiaana ja koin ihan saman. Olin muka teiniäiti. Selvästi katsoivat kieroon, vaikka olin naimisissa ja lapset toivottuja. Ei mulla ollut niiden kanssa mitään puhuttavaa. Kurjaa, ei ole vielä 10 vuotta myöhemminkään äiti-ystäviä. :( Omat kaverit on alkaneet saada lapsia vasta nyt, ja ne vauva-jutut ei enää kiinnosta itseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 30-vuotiaat ovat keski-ikäisiä? No sitten olet itse keski-ikäinen kahdeksan vuoden kuluttua :D

Vauvakerhoissa on kolmekymppisiä koska nykyisin vauvat saadaan kolmekymppisinä eikä kakskymppisenä.

Vierailija
4/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 25 ja minulla on kaksi pientä lasta. "Vanhemmat" äidit on minulle ihan mukavia, mutta ystäviä/kavereita en sieltä ole onnistut saamaan. Näytän vielä ikäistäni aika paljon nuoremmalta ja muutenkin olen alkuun vähän ujo... Mutta kaipaisin ehdottomasti ikäistäni seuraa ja olisi kiva saada uusia tuttavuuksia!:) Mutta kertaakaan kerhoissa jne ei ole ollut ketään ikäistäni...

Vierailija
5/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopuksen kun olin 34. Ekalla kerralla vauvakerhoissa tutustuin moniin, ja oli kivaa. Viimeisellä tunsin olevani aika vanha ja erilainen.

Vierailija
6/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne nuoret äidit hengaa kauppakeskuksissa vauvoineen? Näin ainakin mun "neuvolatäti" sanoi silloin, kun sain esikoiseni. (Ikää mulla tosin oli jo 33 vuotta, joten itse en ollut nuori, mutta asia tuli esille muussa keskustelussa.)

Vierailija
7/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kerhoista pois?

Vierailija
8/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niissä kerhoissa on kyllä ihan kaikenikäisiä. Ja ne keskustelut pyörii niin pitkälti lasten, vaippojen, ruokien, kakan koostumuksen yms ympärillä, että niistä keskusteleminen sujuu suvereenisti kaikenikäisiltä äideiltä.

T. Parikymppinen helsinkiläisäiti

Vierailija
9/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai mummoäiti (lapset saatu 34v ja 37v) ja minun parhaat mammakaverit oli/on minua n 10-15 v nuorempia.

Katsoisin peiliin, jos et pysty ystävystymään huonon asenteesi takia kehenkään.

Vierailija
10/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne keski-ikäiset äidit kerhossa on aika monet oikeastaan isoäitejä, jotka ovat saaneet lapsenlapsesta yhden lapsen lisää.

Vierailija
11/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kerhoista pois?

Vierailija
12/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kato opiskelee ensin eikä heittäydy eläteiksi niinkuin sinä

Vierailija
13/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v odottaja. Neuvolassa puhuttiin jostain perhevalmennuksista ja ryhmistä, jotka ovat varmasti täynnä näitä 35v odottajia. Toinen vaihtoehto oli tyttöjen talo, jossa on sitten "nuoria äitejä" eli todennäköisesti suunnilleen 16-vuotiaita. En oikein tunnu kuuluvani kumpaankaan ryhmään, koska en ole mikään teiniäiti eikä lapseni ole vahinko, mutta tähän toiseen ryhmään olen vielä ihan lapsi.

Vierailija
14/14 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21v odottaja. Neuvolassa puhuttiin jostain perhevalmennuksista ja ryhmistä, jotka ovat varmasti täynnä näitä 35v odottajia. Toinen vaihtoehto oli tyttöjen talo, jossa on sitten "nuoria äitejä" eli todennäköisesti suunnilleen 16-vuotiaita. En oikein tunnu kuuluvani kumpaankaan ryhmään, koska en ole mikään teiniäiti eikä lapseni ole vahinko, mutta tähän toiseen ryhmään olen vielä ihan lapsi.

Joko opiskelut valmiina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän