Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin miehestäni 4.5 kk sitten, lapset jäivät kansani, nyt mulla olis 10 ottajaa..

Vierailija
05.03.2012 |

koko ajan piippaa tekstaria, puhelin soi tai joku on ovella. En ajatellut, että miehet on noin kiimassa yh-äiteihin. Tai ainakin minuun:) Täytyy nyt vaan valita sitten SE OIKEA. Aika ihanaa ja hauskaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä..

Vierailija
2/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa et ole nähnyt yhtään mitää tai no vasta ulkokuoren ja leijut jo pilvissä! Eikö päähäsi juolahda miten juuri pedofiilit etsivät kaltaisiasi yh-äitejä ja panevat parastaan? Eikä ole omaa keksintöä tämä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että noi miehet onkin mun lasten perässä, eikä mun:) Hihhii.

Vierailija
4/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmu, joka ei anna isän tavata lapsia?

tai isä on vaikka lähtenyt toisen perään eikä halua tavata enää lapsiaan.

Vierailija
5/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa ennenkuin löytyi "se". Vähempään en olisi halunnut tyytyä. Nyt onnellisesti naimisissa 13:tta vuotta-

Vierailija
6/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku häkissä elävä otus varoittelee toisia elämästä ja nauttimasta,maalaa pahimpia hirmukuvia seinälle,naurettavaa.

No ei kai kukaan tunnekaan toista,mutta eikö seurustelu oo sitä,että tutustutaan toiseen vai miten sä oot omas hoitanu? Liekkö miestä lainkaan kun noin pelkäät.

Nauti AP tilanteestasi:)

Vierailija
7/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa et ole nähnyt yhtään mitää tai no vasta ulkokuoren ja leijut jo pilvissä! Eikö päähäsi juolahda miten juuri pedofiilit etsivät kaltaisiasi yh-äitejä ja panevat parastaan? Eikä ole omaa keksintöä tämä juttu!

liittää nro 17:sta

Vierailija
8/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy baareissa, niin mistä moinen tunku yhtäkkiä? Jotain entisiä tuttuja vai? Vai riittääkö nykään ettei ole vihkisormusta ja kapassa miehet bongailee?

Vierailija
9/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on jo melkein vuosi. Mut miehiä riittää. Viikonloppuna olin ystävien tupareissa. Tapasin vanhan tuttuni ja hän ilmoitti aina rakastaneensa minua. Nyt ollaan puhuttu puhelimessa ja tekstailtu. Hänkin eronnut. Tämän jutun katson pidemmellä.

Nauti ap tästä ajasta. Tämä on ollut elämäni parasta aikaa. Eikä vain miesten takia.

Vierailija
10/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa. Lapset on tehty, ellei sitten joskus halua lisää. Mitään pakottavaa tarvetta ei ole sitoutua, saa katsella ja treffailla. On niin aikuinen, että ei tarvitse pelätä epäonnistumisia suhteissa, saa sanottua suoraan, seksi on parempaa. Kyllä ero on vaan niin hyvä juttu:) ap

Vierailija
11/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy baareissa, niin mistä moinen tunku yhtäkkiä? Jotain entisiä tuttuja vai? Vai riittääkö nykään ettei ole vihkisormusta ja kapassa miehet bongailee?

Vierailija
12/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...totesi mieheni tossa vieressä

Vierailija
13/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minullakin, mutta arvaas haluaako niistä yksikään olla mun kanssa. Yhtä olen nyt vuoden päivät koittanut saada ns mieheksi, mutta sitä vituttaa kun mä nussin alussa muitakin ja se ei halua muutenkaan lähteä yh-helvettiin.

Vierailija
14/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kärkkymässä helppoa seksiä. Kyllä miehet tietävät kuinka helposti naisilta irtoaa eron jälkeen, kun haluavat laastariseksiä.

Vierailija
15/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelisit elämään lastesi kanssa ennenkuin liimaudut johonkin otuksen tapaseen! Kannattaa nostaa sitä rimaa ni kuvotukset häipyy itestään.

Vierailija
16/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole edes mitään kuvotuksia. Ihania miehiä kaikki. Komeita, fiksuja, kohteliaita, älykkäitä, varakkaita.. no pari on semmosta ei niin varteenotettavaa. Ja pari varattua.

Vierailija
17/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottajia olis silti.

Vierailija
18/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIRISTI!!! Oikea meininki. Hot mama!!

Vierailija
19/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehiä olis tarjolla. Useampi sanonu, et jos eroat, niin hän on valmis mut ottamaan.

Ja lapsia on neljä. Nyt tosin jo viides tulossa eli en todellakaan ole eroamassa.

Vierailija
20/23 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tietysti kärkkyivät vaan sitä seksiä, mutta toiset olivat ihan tosissaan. Olin kahden pienen lapsen totaali-yh. Hauskaa oli se, etten edes juuri päässyt koskaan mihinkään baariin tms., mutta ottajia löytyi kyllä töistä, naapurista, muiden päiväkotilasten isukeista jne.

Kun pitää itsestään, lapsistaan, kodistaan huolta, hoitaa työnsä hyvin ja on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä myös yh:na, niitä miehiä vaan pörrää ympärillä.

Nykyään en oo enää yh. Mutta muistelen sitä ajanjaksoa hyvällä, koska se oli toisaalta raskasta, mutta toisaalta älyttömän jännittävää ja ihanaa aikaa!