miehen naispuoliset kaverit
Onko miehillänne paljon naisia kavereina? Kuinka heihin suhtaudutte ja onko teillä itsellänne miehiä ystävinä?
Olen puolisen vuotta seurustellut miehen kanssa, jolla on paljon naisia kavereina. Muutama hyvä ystävä ja sitten jotain vanhoja opiskelukavereita, joita näkee silloin tällöin. Tämä on ollut minulle ok, mutta välillä mietityttää. Tuntuu että mies on heti menossa kahville, jos joku exä vuosin takaa ehdottaa tapaamista. Mies kyllä kertoo minulle näistä menoista ja kysyy suhtautumistani, mutta miksi ihmeessä täytyy exiä jostain vuosien takaa tavata? Eri asia jos olisivat pysyneet hyvinä kavereina.
Mites muilla?
Kommentit (2)
Sellaista miestä katselisi, sen verran on nähty näitä "kaverikuvioita".
Nykyisellä on tavallaan yksi kaverin avopuoliso kaverina, eli tämä nainen soittaa miesystävälleni aika usein, tai sitten soittavat yhdessä miehensä kanssa.
Hassua vaan, kun olen joskus vastannut miesystävän puhelimeen, kun tämä mies soitti, ja juttelin hänen kanssaan, niin siitähän repesi hirveä sota, ja eukko haukkui minut pataluhaksi:)
Mutta jostain syystä ei näe mitään kummaa siinä, että itse edelleen soittelee miesystävälleni.
mies on aika naisvaltaisella alalla ja minä itse aika miesvaltaisella alalla. Opiskeluajoilta on kummallakin vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, jotka on siis kylläkin aina olleet kavereita, eivät ole mitään exiä tai vanhoja hoitoja.
Edelleen ollaan kavereita. Olen siis aina saattanut käydä kaljalla miespuolisten kavereiden kanssa tms. Meillä kuitenkin minun miespuolisista kavereista on tullut miehenkin kavereita ja taas miehen naispuoliset kaverit on munkin kavereita. Joku tällainen nainen voi tulla meille syömään ja mä laitan ruokaa. Yksi minun miespuolinen vanha opiskelukaveri on myös mennyt naimisiin, ollaan tekemisissä myös perheinä. Ja nykyään tämä mies voi soittaa myös mun miehelle ja ehdottaa lasten kanssa pulkkamäkeä tms.
Eli näihin kaveruuksiin ei liity mitään salailua tai hämäräperäistä. Toisen kaverit tunnetaan. Näin asia on minusta ok.