Oulun asuinalueet
Kommentit (6)
Kokkokangas on ehdottomasti parempi kuin Kempeleen Linnakangas. Samoin se on parempi kuin Kaakkuri tai Metsokangas.
Jos rahat riittää, niin Rantakastelli. Itsellä haaveissa Karjasilta (kerrostalot Pohajnkartanon takana) tais itten Heinäpää.
Ihan nonono-linjaa taas on Meri-Toppila ja muut Toppilat, Koskela, Linnanmaa, JKaijonharju, oikeasti kaikki joen pohjoispuolella olevat, samoin Kaukovainio.
Ehkä Nokela ja Lintula olis hyviä.
se, että ns. uusimmilla alueilla (esim. Metsokangas, Kaakkuri, Ritaharju, Aaltokangas) ovat päiväkodit ääriään myöten täynnä eli tuskin saatte lapsia kovin lähelle hoitoon, ainakaan aluksi. Asumme itse Kaakkurin Kiviharjussa ja tykkäämme kovasti. Pääosin omakotitalo/rivarialuetta. Palvelut lähellä.
Kivoja alueita on myös Kastelli, Lämsänjärvi ja Kempeleen Kokkokangasta ja Linnakangasta olen kuullut kehuttavan.
En muuttaisi alueita on mun mielestä: Meri-Toppila (vanhempi Toppila vois olla ihan ok), Kaukovainio, Rajakylä, Tuira.
Talvikangas, Heikkilänkangas ovat valintojasi. Ei palveluja eikä pärjää ilman omaa autoa.
olisi rahasta kiinni. Harkitse ap keskusta-asumista.
....vähän toiveita tai edes tietoa, minkälaisen asunnon meinaat hankkia.