Viiksekäs Nordea-pomo tässä. Haluatko kysyä jotakin?
Onko kysyttävää? Vastailen oikein mielelläni täältä autoni takapenkiltä.
Kommentit (23)
Kyllä kaikki ruoka tarttuu viiksiini, mutta minulla on oma viiksenpuhdistuspalvelija sitä varten. Tälläkin hetkellä autoni takakontissa.
Olet humalassa/krapulassa/darrassa/et voi ajaa joten olet takapenkillä.Kaveri ajaa autoa.
Minulla on oma autokuski aina, olenhan yksi maamme rikkaimmista, ahneimmista ja viiksekkäimmistä miehistä.
Nyt olen menossa Hesaan ostoksille.
Olet humalassa/krapulassa/darrassa/et voi ajaa joten olet takapenkillä.Kaveri ajaa autoa.
Minulla on oma autokuski aina, olenhan yksi maamme rikkaimmista, ahneimmista ja viiksekkäimmistä miehistä.
Nyt olen menossa Hesaan ostoksille.
ettet miellä itseäs tyylikkäiimäksi. Viikset on niin 90-lukua...
niin että tuleeko sitä pitsisillä vai ei?
Lainaa saatat saada ainostaan jos kehut viiksiäni.
niin että tuleeko sitä pitsisillä vai ei?
Lainaa saatat saada ainostaan jos kehut viiksiäni.
ole niin 80-lukua?
Ainoastaan svibut-ladamiehet pitää viiksistä.
Kalapuikot, räkä-stopparit -mitkä sinulla on?
ole niin 80-lukua? Ainoastaan svibut-ladamiehet pitää viiksistä. Kalapuikot, räkä-stopparit -mitkä sinulla on?
että onko tää pankkipomo mies vai nainen?
ei enää homojen tai 80-luvun juttu.
ei enää homojen tai 80-luvun juttu.
'olen teini, mutta haluan näyttää aikuiselta ja minulla on auktoriteettia'
Amis-viikset tulee mieleen, ei kiitos.
No minun tapauksessani se tarkoittaa Classical Moustache Style. Olen vähän älyttömän tyylikäs viiksissäni.
Mutta odottakaapa vain kunhan näette minut uusissa vetimissäni, jotka käyn ostamassa Hesasta!
Älä kuseta! Sähän käyt ostamassa vaatteesi Briteissä, siellä kun on parhaimmat räätälit, ja tekevät käsityönä alusta alkaen pukusi ja kauluspaitasi. Samoin kenkäsi on mittatilauskengät, aivan kuten Englannin kuningattarella. Älä viitsi nyt huijata meitä työläsihöpinälläsi, että käyt muka Hesassa ostamassa.
Toisekseen sulla on palvelijoita sielä niin Tukholman kuin Helsingin edustuskodissasi, ja kartanossasi (joka saa muuten Suomen suurimpia EU-tukia). Mitäs Ruotsin Kaarlelle kuuluu? Odotatko jo syksyistä fasaani-jahtia hänen kanssaan, vai meinaako se tälläkertaa tulla taas sun luokse kyläilemään?
Ihanteesi on Britannian aristokratioassa, jäljittelet heidän lifestyliään. Ei uskoisi, että nuorena radikaalina olit vasemmistolainen
isolle Kultaiselle Noutajalleen nimekseen Fifi???
Siinä kiteytyy sinun tyylimakusi.
Inhoatkohan, että sinua kutsutaan Nalleksi, vai onko sekin jokin ankkalammen sisäpiiri klubi-nimi, kuten Pongo Oxfordin poikamiesklubilla?
Inhoatkohan, että sinua kutsutaan Nalleksi, vai onko sekin jokin ankkalammen sisäpiiri klubi-nimi, kuten Pongo Oxfordin poikamiesklubilla?
En toki inhoa. NALLEhan on lyhennös sanoista Nenän Alla Lipevät ja Leuhkat Erotiikkaviikset.
Älä kuseta! Sähän käyt ostamassa vaatteesi Briteissä, siellä kun on parhaimmat räätälit
Ei uskoisi, että nuorena radikaalina olit vasemmistolainen
En toki kuseta, jag pissar dig inte. Aivan kuten aatesuuntanikin muuttuu silloin tällöin, myös vaatemakuni vaihtelee. Nyt olen menossa ostamaan itselleni skeittivetimiä. Vähänkö olen kohta tyylikäs. Hesan ainoo viiksekäs skeittari!
Taidat olla suklaapuolen poikia, vai mitä?
fasaani-jahti juttuun?? Onko arka-asia yhteytesi Ruotsin kuninkaallisiin? Oletko verkostoitunut muiden kuninkaallisten kanssa?
Sua taatusti harmittaa, että et itse ole aatelinen! Olet wannebe-aristokraatti :)