Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan erota miehestä

Vierailija
04.03.2012 |

Muita? Miksi? Minä en halua omaa vaan yhden toisen. Elämä ollut perseestä ainakin vuoden.. Yhteistä ei ole. paitsi lapsi. Mies ei kiinnosta, naama, läskimaha, jutut yms ei kiinnosta. Miksi haaskaisin elämäni? Olenko itsekäs? (no totta vitussa)Mitä mieltä? Pitääkö turvallisuuden takia pitäytyä tässä paskassa? Samaa päivästä toiseen. Ajatukset toisessa miehessä. Kivittäkää tai kommentoikaa nätisti, whatever.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en raski lasten takia. Ne tarvitsee isää, vaikka ei se kummoinen isä olekaan.

Vierailija
2/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen syy: mies on väkivaltainen. Sekä fyysisesti että henkisesti.Ei pyydä koskaan anteeksi,vika on aina minun.Haukkuu myös perheeni ja kaikki ympärilläni olevat ihmiset/eläimet tai vaikka kukkapuskat eli täysi sadisti.

Toinen syy: "minä minä minä"-asenne eli HÄN on kipeä,HÄNTÄ harmittaa,HÄNTÄ väsyttää, vaikka mulla olisi nilkka murtunut niin se olen minä joka vie koiran kun HÄNELLÄ on nyt niin huono olo kun tuli eilen oltua baarissa.

Kolmas syy: miehekkyys puuttuu täysin;tunnen itseni mieheksi tässä "suhteessa".

Neljäs syy: Huono sängyssä

Viides syy; Rakastan toista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla "huono sängyssä" tarkoitin siis sitä ettei esim. KOSKAAN ole kysynyt 3v. suhteen aikana mistä pidän/mikä tuntuu hyvälle. Olen yrittänyt ehdottaa varovasti vaikka mitä mutta ei,aina samaa lähetyssaarnaajajyystöä niin että hyvä että ite saa happea siellä alla.

Lisäksi hyvä kun klitoriksen löytää vaikka keski-ikänen-olisin kyllä valmis neuvomaan häntä monessakin mutta kun se ei vaan jotenkin nyt..en tiedä.

Haluaa vaan itse orgasmin-niin, ja lapsen, mulla ei niin väliä.

Olen tullut siihen tulokseen että mies ei joko rakasta minua, on homo tai narsisti.

Tosin on saanut minunkin rakkauteni loppumaan toiminnallaan.

Vierailija
4/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen syy: mies on väkivaltainen. Sekä fyysisesti että henkisesti.Ei pyydä koskaan anteeksi,vika on aina minun.Haukkuu myös perheeni ja kaikki ympärilläni olevat ihmiset/eläimet tai vaikka kukkapuskat eli täysi sadisti. Toinen syy: "minä minä minä"-asenne eli HÄN on kipeä,HÄNTÄ harmittaa,HÄNTÄ väsyttää, vaikka mulla olisi nilkka murtunut niin se olen minä joka vie koiran kun HÄNELLÄ on nyt niin huono olo kun tuli eilen oltua baarissa. Kolmas syy: miehekkyys puuttuu täysin;tunnen itseni mieheksi tässä "suhteessa". Neljäs syy: Huono sängyssä Viides syy; Rakastan toista

Vierailija
5/5 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle: ota tavarat ja lapset ja juokse ja lujaa. Älä katso taakse.

Ap:lle Harkitse asiaa vielä. Onko mies oikeasti huono vai lakkannut vain kiinnostamasta? Pitkässä suhteessa on lähes väistämättä kuolleita hetkiä. Onko tämä uusi oikeasti tarjolla vai voiko käydä niin, että vuoden päästä olet kaksin lapsen kanssa? Olisiko elämä silloin oikeasti helmpomaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme