Painan yli 150kg ja ainoa haitta lihavuudestani on se, että ruoka on kallista ja syön paljon.
Kommentit (17)
olen 89 kilonen ja kyllä vaan mulla on vaikea laittaa kenkiä jalkaan,hikoan paljon ja diabetes kolkuttelee ovella.
olen 89 kilonen ja kyllä vaan mulla on vaikea laittaa kenkiä jalkaan,hikoan paljon ja diabetes kolkuttelee ovella.
Minä painan 135kg ja saan kyllä kengät ja sukat jalkaan. Toki hikoilen ja diabetes on, mutta mielestäni se ei haittaa jokapäiväistä elämää.
Käyn joka päivä töissä, osallistun aktiivisesti lasten koulun toimintaan sekä taloyhtiön tapahtumiin. Mikäs sen normaalimpaa elämää?
Tosin vuosia sitten asiasta puhuttaessa joku mainitsi normaaliin elämään kuuluvaksi kärrynpyörien heittämisen sekä pillun tutkimisen ilman peiliä. Minun normaaliin elämääni nuo eivät ole kuuluneet edes silloin kun oli laihempi, mutta ilmeisesti jokainen määrittelee omalla tavallaan "normaalin elämän".
Surullista, että Suomikin alkaa vähitellen täyttyä näistä jenkkimäisistä möhkäleistä.
Minä painan 135kg ja saan kyllä kengät ja sukat jalkaan. Toki hikoilen ja diabetes on, mutta mielestäni se ei haittaa jokapäiväistä elämää.Käyn joka päivä töissä, osallistun aktiivisesti lasten koulun toimintaan sekä taloyhtiön tapahtumiin. Mikäs sen normaalimpaa elämää?
Tosin vuosia sitten asiasta puhuttaessa joku mainitsi normaaliin elämään kuuluvaksi kärrynpyörien heittämisen sekä pillun tutkimisen ilman peiliä. Minun normaaliin elämääni nuo eivät ole kuuluneet edes silloin kun oli laihempi, mutta ilmeisesti jokainen määrittelee omalla tavallaan "normaalin elämän".
en mä pahalla siis tarkottanut. mä oon sellainen omena lihava,eli mulla läski kertyy mahaan. eli se kyllä haittaa taipumista.
Ja syöminen tuottaa huomattavasti enemmän mielihyvää mitä hikilenkki.
Mieti mikä nautinto, 200 gramman suklaalevy. En vaihtaisi tunnin kävelylenkkiin sitä nautintoa ikinä.
Etkö sä ollu niitä lääkkeitäs lopettamassa tässä pari päivää sitten vielä, niistähän väitit kilojes tulleen eli lähtiskö niitäkin sit?
en oo jaksanut lääkäriin lähtä. Sit kun saan pameja lopetan Ketipinorin.
Mut en mä lopettamista vielä pariin kuukauteen harkitse, vasta kesäkuun tokalla viikolla, kun ne yliopiston pääsykokeet on ensin nähty.
En kai mä vierotusoireissani voi keskittyä pääsykokeisiin lukemiseen.
Eli ei vielä tähän saumaan.
Ja jos tulee kutsu tk:n laihdutusryhmään, en mene ennen syksyä, mulla on muuta tekemistä nyt.
aivot jaksaa päivisin lukee pääsykokeisiin ja oppiakin jotain.
Ni katotaan sitä laihdutusta ja Ketipinor-vierotusta sit kesäkuussa.
mitä syöt ap - esim normaalin päivän aikana? Mietin joskus että minkälaisia määriä erittäin lihavat jaksavat syödä ja onko se ihan ns vääränlaista ruokaa tai suht terveellistä kyllä mutta vain liikaa? Itse painan n 83 (saanut 17 pois vuoden aikana,nyt vuoden pysynyt samoissa koko ajan vaikka yritä saada vielä 5-6 pois). Enkä koe että olisin syönyt niin suuria määriä silloin ennen, mutta herkkuja liikaa. Sit lopetin kokonaan karkkien ja keksien syöntiä (siitä nyt jo 3v) ja rupesin treenaamaan 4-5 kertaa viikossa. Sinulle - joka sanoit että hikilenkki ei anna sitä ihanaa tunnetta kuin suklaalevyn syöntiä - se ei oikeasti ole totta kun on päässyt siihen että liikunta on tärkeä osa päivästäsi. On todella ihana tunne hikisen bodypumptunnin jälkeen, kun taas jos syön paaaljon jädeä on ällöttävä fiilis monta tuntia sen jälkeen.
aamulla kahvit + 2 piparia + kaksi ruisleipää kinkulla
sit välipalana kaakaota ja yksi grillimakkara
- toinen kaakao ja lasten grillimakkaroiden jämät
- pikkupala pitsaa ja sit kolme ruisleipää kinkulla ja juustolla, ainakin 5 viipaletta juustoa per leipä.
Iltapalaa en oo vielä syöny.
eilen noi samat ja lisäksi 4 suklaapatukkaa 50g/kpl ja gefilusmehua purkillinen
söin myös 3 kirsikkatomaattia ettei vihanneksia uhohdeta.
ap
2 kaakaota 4e
3 grillimakkaraa 6€
1 pillimehu 1€
ja sit ne pöperöt mitä kotoo löytyy
normipäivä jos pitää ulkona syödä
tänään aamu kahvit+maito, 2 ruispalaa, voita+ 4 edam siivua yhteensä. Päivällä kahvi+maito, samat leivät kuin aamulla. Illalla klo 18 puolikas ravintolan pizza, kana-ananas+vettä. Nyt olutta pari tölkkiä.
Olen aivan ähkyssä.
On se niin väärin...