Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan yli 150kg ja ainoa haitta lihavuudestani on se, että ruoka on kallista ja syön paljon.

Vierailija
04.03.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin...

Vierailija
2/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leipäjonoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 89 kilonen ja kyllä vaan mulla on vaikea laittaa kenkiä jalkaan,hikoan paljon ja diabetes kolkuttelee ovella.

Vierailija
4/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 89 kilonen ja kyllä vaan mulla on vaikea laittaa kenkiä jalkaan,hikoan paljon ja diabetes kolkuttelee ovella.

Minä painan 135kg ja saan kyllä kengät ja sukat jalkaan. Toki hikoilen ja diabetes on, mutta mielestäni se ei haittaa jokapäiväistä elämää.

Käyn joka päivä töissä, osallistun aktiivisesti lasten koulun toimintaan sekä taloyhtiön tapahtumiin. Mikäs sen normaalimpaa elämää?

Tosin vuosia sitten asiasta puhuttaessa joku mainitsi normaaliin elämään kuuluvaksi kärrynpyörien heittämisen sekä pillun tutkimisen ilman peiliä. Minun normaaliin elämääni nuo eivät ole kuuluneet edes silloin kun oli laihempi, mutta ilmeisesti jokainen määrittelee omalla tavallaan "normaalin elämän".

Vierailija
5/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että Suomikin alkaa vähitellen täyttyä näistä jenkkimäisistä möhkäleistä.

Vierailija
6/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 135kg ja saan kyllä kengät ja sukat jalkaan. Toki hikoilen ja diabetes on, mutta mielestäni se ei haittaa jokapäiväistä elämää.

Käyn joka päivä töissä, osallistun aktiivisesti lasten koulun toimintaan sekä taloyhtiön tapahtumiin. Mikäs sen normaalimpaa elämää?

Tosin vuosia sitten asiasta puhuttaessa joku mainitsi normaaliin elämään kuuluvaksi kärrynpyörien heittämisen sekä pillun tutkimisen ilman peiliä. Minun normaaliin elämääni nuo eivät ole kuuluneet edes silloin kun oli laihempi, mutta ilmeisesti jokainen määrittelee omalla tavallaan "normaalin elämän".

en mä pahalla siis tarkottanut. mä oon sellainen omena lihava,eli mulla läski kertyy mahaan. eli se kyllä haittaa taipumista.

Vierailija
7/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syöminen tuottaa huomattavasti enemmän mielihyvää mitä hikilenkki.

Mieti mikä nautinto, 200 gramman suklaalevy. En vaihtaisi tunnin kävelylenkkiin sitä nautintoa ikinä.

Vierailija
8/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jalkaa ilman ähkimistä.

Vierailija
9/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ollu niitä lääkkeitäs lopettamassa tässä pari päivää sitten vielä, niistähän väitit kilojes tulleen eli lähtiskö niitäkin sit?

Vierailija
10/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo jaksanut lääkäriin lähtä. Sit kun saan pameja lopetan Ketipinorin.

Mut en mä lopettamista vielä pariin kuukauteen harkitse, vasta kesäkuun tokalla viikolla, kun ne yliopiston pääsykokeet on ensin nähty.

En kai mä vierotusoireissani voi keskittyä pääsykokeisiin lukemiseen.

Eli ei vielä tähän saumaan.

Ja jos tulee kutsu tk:n laihdutusryhmään, en mene ennen syksyä, mulla on muuta tekemistä nyt.

Vierailija
11/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivot jaksaa päivisin lukee pääsykokeisiin ja oppiakin jotain.

Ni katotaan sitä laihdutusta ja Ketipinor-vierotusta sit kesäkuussa.

Vierailija
12/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä syöt ap - esim normaalin päivän aikana? Mietin joskus että minkälaisia määriä erittäin lihavat jaksavat syödä ja onko se ihan ns vääränlaista ruokaa tai suht terveellistä kyllä mutta vain liikaa? Itse painan n 83 (saanut 17 pois vuoden aikana,nyt vuoden pysynyt samoissa koko ajan vaikka yritä saada vielä 5-6 pois). Enkä koe että olisin syönyt niin suuria määriä silloin ennen, mutta herkkuja liikaa. Sit lopetin kokonaan karkkien ja keksien syöntiä (siitä nyt jo 3v) ja rupesin treenaamaan 4-5 kertaa viikossa. Sinulle - joka sanoit että hikilenkki ei anna sitä ihanaa tunnetta kuin suklaalevyn syöntiä - se ei oikeasti ole totta kun on päässyt siihen että liikunta on tärkeä osa päivästäsi. On todella ihana tunne hikisen bodypumptunnin jälkeen, kun taas jos syön paaaljon jädeä on ällöttävä fiilis monta tuntia sen jälkeen.

Vierailija
13/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahvit + 2 piparia + kaksi ruisleipää kinkulla

sit välipalana kaakaota ja yksi grillimakkara

- toinen kaakao ja lasten grillimakkaroiden jämät

- pikkupala pitsaa ja sit kolme ruisleipää kinkulla ja juustolla, ainakin 5 viipaletta juustoa per leipä.

Iltapalaa en oo vielä syöny.

eilen noi samat ja lisäksi 4 suklaapatukkaa 50g/kpl ja gefilusmehua purkillinen

söin myös 3 kirsikkatomaattia ettei vihanneksia uhohdeta.

ap

Vierailija
14/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punajuurisalaatilla ja kaakaota. Joo tuossa tunnin päästä ehkä.

Vierailija
15/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden lisäksi. ap

Vierailija
16/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kaakaota 4e

3 grillimakkaraa 6€

1 pillimehu 1€

ja sit ne pöperöt mitä kotoo löytyy

normipäivä jos pitää ulkona syödä

Vierailija
17/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään aamu kahvit+maito, 2 ruispalaa, voita+ 4 edam siivua yhteensä. Päivällä kahvi+maito, samat leivät kuin aamulla. Illalla klo 18 puolikas ravintolan pizza, kana-ananas+vettä. Nyt olutta pari tölkkiä.

Olen aivan ähkyssä.