Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhe aina menossa!

Vierailija
04.03.2012 |

Ihmiset on erilaisia ja perheet on erilaisia. Mutta jaksan silti ihmetellä siskoni perhettä. Siskoni opiskelee 2-3 päivänä viikossa ja tekee 3-5 työvuoroa viikossa. Joka viikonloppu kyläilevät tai ovat viihteellä. Ja kyläily on sellaista 1-2 yön kyläilyä kauempana asuvien ystäväperheiden luona. Tai, kun ovat viihteellä, ovat lapset 1-2 yötä hoidossa tai vähintään lauantaiaamusta myöhän sunnuntai-iltaan. Hengästyn aivan siskoni puolesta, kun vierestä seuraan. Myöskään arkena eivät tunnu viihtyvän perheen kesken kotona rauhassa. Joskus harvoin heillä on kotiviikonloppu ja se ahdistaa siskoani kovasti ja marisee, kun ei ole mitään tekemistä. Siskoni on eronnut ja seurustellut nyt 2 vuotta tämän miehen kanssa. Ei siis voi olla sellaistakaan, että välttelisi perheen yhteistä aikaa, koska ei halua olla miehensä kanssa. Kovin ovat rakastuneita. Mua harmittaa siskon lasten puolesta se, että elävät tuollaista kiireistä kyläpaikasta toiseen elämää. Lapsien olen huomannut iloitsevan kovin kotipäivistä, joita on_harvoin_

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin veljen perhe aivan samanlainen. Olen monesti miettinyt että miten ne "ei osaa" olla ollenkaan keskenään ja ihan vaan olla rauhassa. vaan aina ovat menossa ja joka kissanristiäisiin pitää osallistua. nytkin toisen lapsen synttäreitä vietettiin niin että viikonloppuna oli 4 eri synttärijuhlat. huh mä sanon, mut kukin tyylillään :)

Vierailija
2/2 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna siskos ja sen perheen elää omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla