Onpa pallinaamainen odottaja tuossa Muhkean odotusnumeron kannessa..
Olisi nyt ainakin hiukset laittanut nätimmin, vai onko Vauva-lehden kosmetiikkatiimi mokannut?
Kommentit (12)
ap oma kuvasi tänne, niin katsotaan millainen hottis siellä oikein on.
Oikein soma nainen ja hehkuu odotuksen onnea. Muutenkin kiva kansi kun kevään väreissä.
Taidat olla kateellinen lapseton. Mene itseesi ja tukehdu kateuteesi. Moukka!
Ei mikään malli, mutta ihan nätti ja iloisen näköinen. En voi tajuta ap:n kaltaisia tyyppejä jotka haukkuvat vieraita ihmisiä ja arvostelevan muiden ulkonäköä,
Minä kun aattelin että kyllä tässä kuussa on nyt todellakin oikeasti ruman vauvan löytäneet!?
teillä kärsitään lapsttomuudesta ja vika miehessä tai siis sen toimimattomissa palleissa.
Nyt sitten kadehdit tuon vauvalehden kannen naista joka onnellisesti odottaa.Pallinaama? En nyt oikein tajua.
Nolo olet.
olisihan voinut sitten sinne ketjuun laittamaan oman kommenttini..
Nuo hiukset eivät vain yhtään sovi naiselle ja hymy on aika pakotetun oloinen, tavis tosiaan.
En sano kuka olen, jääköön av-palstailuni salaisuudeksi vielä. Sen voin kyllä sanoa, että olen ollut Vauva-lehdessä odotusaikanani, en kannessa mutta sisäsivuilla. Ja aika samalla tavalla taviksen näköinen olin minäkin. ;)
ja hiukset on klassisen kauniit myöskin.
Onnistunut kuva kaiken kaikkiaan.
Olisi nyt ainakin hiukset laittanut nätimmin, vai onko Vauva-lehden kosmetiikkatiimi mokannut?
Sen voin kyllä sanoa, että olen ollut Vauva-lehdessä odotusaikanani, en kannessa mutta sisäsivuilla. Ja aika samalla tavalla taviksen näköinen olin minäkin. ;)
Että harvinaisen henkeä nainen kannessa. Kunpa olisin ollut odottaessa itsekin noin nätti.
ja hiuksetkin aivan kivasti laitettu. Taidat olla se sama morkkaaja, joka teki pari päivää sitten aloituksen samasta aiheesta ja epäili, ettei kuvan nainen ole edes raskaana vaan pitelee läskimahaansa.
Katsopa hetki peiliin ja mieti, olisitko sinä mieluisampaa katsottavaa lehden kannessa. Rehellisesti.