Mieshuolia...
Tapailen miestä, joka on hyvinkin kelpo ehdokas, mutta.... Minua vaivaa se, että hän on hyvin mukavuudenhaluinen ja kokee monen asian olevan epämukavuusalueella. Minulla on kaksi koiraa ja hän on jo ilmaissut haluttomuutensa ulkoiluttaa koiria. Emme ole harrastaneet seksiä, mutta keskustelimme aiheesta ja hän ilmoitti suuseksin olevan epämukavuusalueella. Hän on kiinnostunut kyselemään ajatuksistani ja ystävistäni, mutta on ilmaissut jo kahden hyvän ystäväni kohdalla, että "hän ei varmaan tahtoisi tavata heitä". Mulle tulee sellainen olo, että mun pitäisi muuttaa hänen taloonsa ja hänen elämäänsä, jättää omani taakse ja tavata ystäviäni jossain muualla. Mitä te olette mieltä? Tunnemme toisiamme aika huonosti vielä, mutta nämä asiat jo saavat mietityttämään.
Kommentit (7)
Jos se horisee jostain hemmetin mukavuus- ja epämukavuusalueista, niin tosta on aika lyhyt mtaka reflektointiin.
:D
Kärsii sosiaalisten tilanteiden kammosta tai jotain, eikä siksi ehkä halua joutua ystäviesi kanssa tekemisiin.
Ehkä muutenkin sellainen suorapuheinen töksäyttelijä, joka kokee oikeudekseen olla juuri sellainen kuin on, eikä ymmärrä, että paremmat mahdollisuudet hänellä on ihmisten kanssa tulla toimeen, ja saada parisuhde, kun edes vähän yrittää tulla vastaan, tai tehdä asioita toisen mieliksi.
Mulla nimittäin on tuollainen miesystävä, se ei vain ymmärrä, että suhteessa joutuu joissain asioissa tekemään asioita muutenkin kuin oman mielensä mukaan. Olenkin epäillyt sillä olevan asperger tai jotain, koska hänen toimintansa on aivan mahdotonta mulle ymmärtää.
Mutta siis, sä olet aika hyvässä saumassa nyt lopettaa, ette ole kauan tapailleet, ja sua epäilyttää jo nyt, joten varmaan se asia ei tästä parane.
Tietty av:n tuntien saat varmaan vastauksia, että hoida itse omat koiras, ethän sä voi vaatia miesystävää niitä ulkoiluttamaan, tai tekemään mitään muutakaan sun eteesi..
jos tunteesi nyt jo ovat tuollaiset, eivät ne siitä ainakaan tule muuttumaan. Joten jatka etsintää ja unohda koko ehdokas.
ei kyllä kuulosta kovin mukavalta tyypiltä! ei ole ihme että on sinkku. Älä mene pidemmälle.
onko mitään järkeä keskustella vielä näistä asioista?
ap
Tietää paljon ongelmia ja rajoitteista elämää sinulle tuollainen. Jatka matkaa.
Mitä hän sanoi syyksi, ettei haluaisi tavata parhaita ystäviäsi? Varo tällaisia tyyppejä.
Itse vilkauttaisin moiselle perävaloja ilman vilkkua.