Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö jos mies lähettäisi sulle tällaisen tekstarin?

Vierailija
04.03.2012 |

"Olit ihana yöllä ja sulla on maailman paras pillu ja kaikki muukin mikä siinä on kiinni. Rakastan aua."

Vai olisiko liian roisia sinun makuusi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kannattaa muistaa, että mies sanoo, lupaa ja tekee mitä hyvänsä saadakseen seksiä. Jos seksi on vieläpä hyvää mies voi tyydyttyneenä laittaa tuollaisen viestin.

Naisen arvostamisesta tuo ei kyllä kerro mitään. Rakkaudesta puhumattakaan.

Ette varmaankaan ole olleet kauaa yhdessä?

Vierailija
22/25 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen noita saanut ihan riittämiin, ja huomannut tosiaan vain olevani se pillunkantoteline näille tyypeille.

Ja nykyään mä kavahdan jo sanaa pillu miehen suusta, kuten kaikkia muitakin härskejä sanoja.

Ja mä olen sentään ollut töissä seksipuhelimessa, mutta ehkä se sit johtuukin siitä. Enää en jaksa sellaisia puheita kuunnella, tai itse puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies voi kehua pillua seksin aikana ja laittaa esim txt " Kiitos ihanasta yöstä tms.

Toi viesti minkä ap saanut on kyllä koominen. Kaikki muukin mikä siinä kiinni on... siis häppärit, pillukarvoitus vai mikä?

Olisi edes muotoillut, että maailman ihanammalla naisellani on maailman ihanin pimpsa tms.

Vierailija
24/25 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on oltu 20 vuotta ja suhde on vahva. Ei tarvi miettiä, pitääkö mies mua jonain pillunkantotelineenä. Ja akateeminen mies on kyseessä.

Tiedän, että mies on hulluna meidän seksiin yhä edelleen ja hymyilytti kun sain hänen harrastuksen keskeltä tuon viestin.

Vierailija
25/25 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni höpisee tuollaista joka päivä ja melkein silmin nähden liikuttuu, jos sanon jotain vastaavaa hänelle. - laita sinäkin miehelle takas esim. "ikävöin sun kullia, joka täyttää mut sydämeen asti" , voin luvata että miehesi kosii sua viikossa :D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi