G: Kuinka moni teista av:laiset jattaisi lapsen Suomeen ja muuttaisi miehen peraan ulkomaille, jos taloudellinen tilanteenne olisi heikko?
Kommentit (9)
mutta annan myös toisten tehdä itse omat ratkaisunsa. oma asia, antakaa jo olla!
joten kenenkään on turha sanoa tässä elintasossa mitä tekis hänen tilanteessa edes hänen taustojaan tuntematta
tässä taas pyritään saattamaan ihmisen päätä pölkylle edes tietämättä totuutta
Eiköhän noissa entisissä itävallanblokeissa muutenkin suhtauduta äitiyteen vähän toisella tavoin kuin meillä? Sen vaikutelman olen saanut aikaisemmin ainakin. Että se lapsi todellakin voidaan " dumpata" pois tieltä, jos ei sovi elämäntilanteeseen.
lapsenkin kanssa. Fiktiivisesti, lapsi tulisi mukaan.
Joten älkää tuomitko sellaista, mikä toisen maan kulttuurissa on ihan tavallista. Eihän me täällä esim. juurikaan Allahia kumarreta, mutta kuka voi sanoa että ne on väärässä ja me oikeassa? Ok... huono esimerkki, aika monikin sanoo niin. Mutta anyway, ehkä ymmärsitte pointtini.
Meillä suomessa taas itse hoidetaan kaikki eikä edes pyydetä apua ettei leimauduta huonoiksi äideiksi.
Mutta kysymykseen: En jättäisi itse, en missään tapauksessa.
Liekö puuttuu uskallusta vai olenko sitten jo niin tottunut tähän päivästä toiseen kituuttamiseen, etten muuta osaisikaan. :)
Eli vastaus on minä en ainakaan.